חג מתן תורה \ דבר תורה

בחג השבועות זכינו לקבל את התורה הקדושה מתנה מה' יתברך לעם ישראל להראות את חיבתו ואהבתו אלינו. בתורה הקדושה יש ציווים וחוקים "כללים" בהם כל יהודי צריך ללכת ולנהוג על פיהם. בגדול, רוב המצוות בתורה הם "בן אדם לחברו" מצוות שיהפכו אותנו לאנשים טובים יותר ומאוחדים אם זה בדאגה לזולת, ולהסתכל על כל אדם גם שאתה לא מכיר כאחיך ממש. וזאת המצווה הכי חשובה "ואהבת לרעך כמוך", קשה לאהוב אדם אחר כמו שאתה אוהב את עצמך זה ברור, אך אם תתמיד ותתאמן בסוף תצליח, גם אם לא מאה אחוז, אז 50 אחוז זה גם מצוין. אם תשתדל בכך אתה תרגיש טוב עם עצמך כי אתה אדם מתוקן במידות טובות, והראייה שלך תהפוך לחיובית כלפי כל דבר בחיים. אחים יקרים תעשו השתדלות עם ישראל אוהב ומאוחד זאת השמחה הגדולה לפני ה' יתברך אבא של כולנו.

תורת ישראל
במרוצת הדורות קמו דתות רבות, כל אחד וניסיון הייחודיות שלו לנסות להבדיל אותו מדתות אחרות ולהפוך את הדת שלו להכי נכונה וצודקת. בדיקה קטנה בדפי הדתות האחרות נבין מהו המקור להכל. כל התורות האחרות מושתתות על תורת ישראל. גם בקוראן של המוסלמים מובא שם חשיבות העם היהודי, ושאסור לפגוע בהם, "אהל אל-כִּתאב" פירוש: עַם הספר (תורה), וכמה שינסו אותם שונאים להתווכח, המוסלמים זאת דת חדשה יחסית בת 1400 שנה בלבד ובית המקדש קיים שנים רבות לפניהם, ועדיין טוענים בעזות מצח שהמקום שלהם.
הנוצרים הגדילו לעשות ופשוט לקחו מהתורה שלנו והוסיפו שינויים כאלה ואחרים או השמיטו ככל העולה על רוחם, ועל זה הוסיפו את ה"תורה" שלהם ולכן הם קוראים לזה הברית החדשה. ברית מלשון שבועה. אותה שבועה שנשבע ה' שלא יחליף אותנו בעד שום אומה שבעולם, ואם כל זאת באים הנוצרים וטוענים שבגלל מעשינו הלא טובים, כביכול ה' יתברך הפר את הברית שנתן לנו וכרת איתם ברית חדשה, ולכן זה השם של "התורה" שלהם. אפשר להתווכח שעות והגמרא מלאה בסיפורים רבים על כמה פעמים ניסו למצוא פגם בתורת ישראל שנשארה כמו שהיא, ואסור לשנות אפילו אות אחת (גם ספר תורה מאפריקה או מאוסטרליה זה אותו ספר תורה בלי שום שינוי) ולא מצאו שום פגם, מחכמי אתונה המהוללים בחכמתם ועד המדענים של ימינו אנו.
כי עם אמת אי אפשר להתווכח. כל מה שהתורה מצווה גם שאין הסבר לוגי למה אסור או מותר. עם התקדמות הטכנולוגיה לאט לאט לומדים המדענים שאין פסול אחד בתורתנו הקדושה והכל אמת, וכל איסור שבתורה הוא בשבילנו ולטובתנו. עם ישראל האהוב צריך לשמוח שמחה גדולה בחג הזה על היותנו יהודים.

 

בחג הקדוש הזה הוא יום פטירתו של המנהיג הגדול דוד המלך ע"ה. הצצה קטנה בספר תהלים כדי להבין כמה צרות הוא עבר ודברים לא פשוטים. תהלים מלשון = תהילה לה' שבו הכל שירות ותשבחות לה' יתברך. אפילו שבנו אבשלום מתכוון להרוג אותו כדי למלוך, הוא בורח מכס המלוכה, כדי שאף יהודי לא יפגע ואפילו כותב על זה מזמור (שיר) לה' יתברך כי כל מה שקורה, אפילו הגרוע ביותר הוא מאת ה', ואם כך אז זה לטובתי גם שאיני מבין או יודע.

יהי רצון שזכות דוד המלך תעמוד לנו לישועה ולשמירת כל חיילנו וכלל ישראל והשבת כל החטופים במהרה לביתם מתוך רפואת הנפש והגוף אמן, ויהי רצון שנזכה לגאולה בקרוב וברחמים אמן!

חודש טוב ומוצלח ושבת שלום ומבורך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך