"משרד התחבורה הציע לנו השקעה ברציפים לטווח ארוך, אך משרד האוצר בולם אותה"

שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד ואלי בר יוסף מנכ''ל נמל אשדוד השתתפו היום, שני, בוועדת הכלכלה בכנסת בנושא אסדרת הפעילות בנמלי ישראל
צילום: אבי רוקח.

שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד ואלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, השתתפו בוועדת הכלכלה בכנסת אשר עסקה בנושא אסדרת הפעילות בנמלי ישראל. בוועדה, בראשותו של ח"כ דוד ביטן יו"ר ועדת הכלכלה, לקחו חלק גם נציגים מרשות הספנות והנמלים, חברת נמלי ישראל, מספנות ישראל, נמל חיפה, נמל המפרץ, נמל אילת, נמל הדרום, ההסתדרות הכללית החדשה ועוד.

בוועדה דנו בנושא אסדרת הפעילות בנמלי ישראל. שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אמר בוועדה, כי: "נושא אסדרת התחרות הינו חשוב ומשרד התחבורה מקדם את האסדרה כדי ליצור תחרות בריאה. נמל אשדוד בעד תחרות ואף מתמודד מול 5 נמלים פרטיים, אך כנמל ממשלתי אנו כפופים להסכמים רבים בהם גם הסכמי שכר. העברת הרציפים לא יכולה להיות לזמן קצר מכיוון שדורשת השקעות עתק של מאות מיליוני שח ויש לוודא שכחברה עסקית וממשלתית יהיה החזר השקעה צפוי והכסף הציבורי לא ייזרק לים."

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד אמר באותו הנושא, כי: "משרד התחבורה הציע לנו השקעה ברציפים לטווח ארוך, אך משרד האוצר בולם את ההצעה. האוצר הגיב להצעה בהגבלת זמן שהופכת את הנושא ללא כדאית כלכלית לכן, הסכמה שתאפשר השקעה כספית משמעותית תשרת את המשק ואת התחרות באופן מיטבי."

בנושא העובדים אמר שניידר כי: "יש הסכם מסגרת חתום והחברה מכבדת אותו ואף שילמה 7 מיליון שח כמקדמה לעובדים. ההסכם קובע במפורש כי תשלום לעובדים יתבצע רק אם לחברה יהיה רווח מפעולות עפי דוח רווח והפסד מבוקר . גם העובדים חייבים לעמוד בהסכם, מה גם שהחברה מחויבת לשלם 70 אחוז מהפרמיות גם אם לא תגיע אניה אחת לנמל אשדוד."

blank
דירת החלומות שלכם מחכה לכם כאן - הקליקו לפרטים​
blank

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך