התדרדרות במצבו של הרב פינטו

הרב פינטו נמצא בימים אלה בסכנת חיים בשל מחלתו, חסידיו הכריזו על יום צום ותפילה לרפואתו, בתמונה נראה הרב כשהוא מחובר למכשירים ועיניו עצומות

היום (שני) הכריזו חסידיו של הרב פינטו על יום צום ותפילה למען הרב שנתון בסכנת חיים לאחר שחלה התדרדרות במצבו. ברשתות החברתיות מופץ תיעוד של הרב מאושפז בבית החולים בניו יורק כשהוא מרותק למיטתו ומחובר למכשירים רפואיים. כזכור הרב טס לניו יורק במטרה לקבל טיפול במחלת הסרטן ממנה הוא סובל וזאת לאחר שקיבל אישור מיוחד מבית המשפט העליון.

"המצב של הרב בתדרדר בחודשים האחרונים ופוגעת בתפקודו, בעזרת חסדי שמיים אנחנו מקווים שהרב יחזור לאיתנו ויצא ממצב סכנת החיים שבה הוא מצוי, לכן קבלנו עלינו יום של תענית ותפילות למען הרב" כך סיפר אחד מחסידיו הקרובים.

הרב פינטו ממתין להכרעה בערעור על עונש שנת מאסר שנגזרה עליו בגין עבירת מתן שוחד, הוטס בדחיפות לארה"ב לאחר שקיבל אישור מבית המשפט בכפוף להתחייבות כי ישוב אח"כ ארצה. מחר בית המשפט העליון אמור לקיים דיון בבקשתו של הרב פינטו להאריך את שהותו בארצות הברית בכדי להמשיך בטיפול הרפואי.

pinto

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך