בואו להכיר את עולם הפרזול למטבח

בשיתוף אחים ביטר המטבח הוא מבחינות רבות אחד החללים החשובים והשימושיים ביותר בכל בית ודירה. לכן במקרים רבים נשמח לשפר ולשדרג אותו, אך לא תמיד נרצה להוציא סכומי עתק על שיפוץ כללי ונרחב. בתחום הפרזול למטבח ניתן למצוא לא מעט אביזרים ופריטים ספציפיים אשר יסייעו לנו לעצב מחדש את המטבח ולשדרג אותו מבחינה אסתטית ופונקציונאלית גם יחד, בעלות מינימאלית שכל משק בית יכול להרשות לעצמו
תמונה: אחים ביטר

להלן מספר דוגמאות מרכזיות מעולם הפרזול למטבחים, אשר יכולות להכניס שיפור ניכר ומיידי גם במטבח שלכם במהירות ובהוצאה כמעט זניחה:

ידיות למטבח – בכל מטבח ישנן לא מעט ידיות אשר אולי איננו שמים לב אליהן במהלך היומיום, אך הן שם וקובעות לא מעט בנוגע לסגנון, לנראות הכללית ולעיצוב של המטבח כולו. למשל – ידיות ארונות (עבור ארונות המטבח), ידיות למגירות המטבח, ידיות המקרר ומכשירי חשמל שונים ועוד. באמצעות החלפה של ידיות למטבח ניתן להשיג מיד שיפור ניכר לעין בעיצוב המטבח כולו – תתפלאו עד כמה ההבדל יהיה ניכר. בעולם פרזול למטבחים תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של ידיות בעיצוב מודרני או קלאסי, ידיות למטבח כפרי, ידיות מעץ או ממתכת ועוד שלל אפשרויות שונות ומגוונות.

רגליים לשולחן – במרבית המטבחים (או פינות האוכל) השולחן הוא אחד הפריטים המרכזיים והחשובים ביותר. החלפת רגליים לשולחן , לרגליים חדשות ומעוצבות, יכולה לחדש את השולחן כולו וכך להכניס שינוי אסתטי ועיצובי ניכר במטבח כולו. גם כאן מגוון האפשרויות גדול ועשיר. לדוגמה – רגלי שולחן מעוצבות ממתכת שחורה בשילוב עץ, רגלי שולחן מרובעות ממתכת, רגלי סיכה מברזל, רגליים לשולחן בר, רגליים מתקפלות אשר יכולות להפוך את השולחן לפונקציונאלי ושימושי יותר ועוד.

פחים למטבח – גם החלפה של פריט לכאורה זניח (אשר גם אולי מעלה אצלנו בעיקר אסוציאציה של לכלוך…), דוגמת פח האשפה, יכולה להכניס שינוי ושיפור משמעותיים במטבח כולו. במיוחד פח אשפה נשלף, הממוקם מתחת לכיור, יכול להפוך את המטבח ליעיל ואלגנטי יותר. במטבחים בהם הפח יושב במקום גלוי מתבקש במיוחד לשדרג לפח חדש – פח אשפה מעוצב בצבעי ניקל או מתכת, אשר ישתלב כחלק מהעיצוב הכולל של המטבח. אם מעוניינים במטבח באמת מעוצב, אסתטי ומסודר, חשוב לוודא שגם פח האשפה יהיה אסתטי ומתאים לנראות הכללית.

כפתורים למטבח – זו קטגוריה ספציפית של ידיות למטבח (בעיקר ידיות לארונות מטבח וכד'), הכוללת ידיות קטנות, מעוצבות ואלגנטיות. ממש כמו כפתורים קטנים. בתחום הפרזול למטבחים מגוון רחב של ידיות כפתור, אשר יכולות להשתלב ולהתאים לכל עיצוב קיים. כפתורים למטבח נחשבים לפריטים אלגנטיים, אסתטיים ומינימאליים מבחינות מסוימות (מתאימים לעיצוב נקי ומודרני, בין השאר), ותתפלאו עד כמה השינוי שהם יכניסו למטבח יהיה ברור וניכר לעין.

לסיכום, בתחום הפרזול למטבח ניתן למצוא כיום לא מעט סוגי מוצרים ופריטים שונים אשר עלותם היא זניחה ביותר, בפרט בהשוואה לשינוי האסתטי, העיצובי והפונקציונאלי שהם יכולים להכניס מיידית למטבח שלכם. שווה בדיקה וניסיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך