האם קיה EV9 תביא את הבשורה ברכב חשמלי עם שבעה מקומות?

אם אתם מחפשים רכב חשמלי למשפחות, כדאי מאוד שתכירו את קיה EV9, מדובר על רכב חשמלי שמסמן התפתחות משמעותית מאוד בתעשיית הרכב, במיוחד עבור אנשים שמחפשים חלופות ידידותיות לסביבה, מבלי להתפשר על הנוחות, הבטיחות ואיכות הנסיעה
תמונה: UNSPLASH

מדובר על רכב שטח פנאי עם שבעה מקומות, שמשלב בין הפרקטיות הנדרשת מרכב משפחתי לבין היתרונות הסביביתיים של הנעה חשמלית. הרכב בולט בשוק בזכות התכונות הטכנולוגיות המתקדמות שלו, העיצוב המרשים והיכולות שלו. אפשר להגיד כי EV9 הוא רכב שיוצר בכדי לענות על צרכי האוכלוסייה המודרנית הנוגעות לחווית נהיגה נוחה ויעילה.

רכב חשמלי שבעה מקומות, למה זה כדאי?

אז למה בעצם כדאי לרכוש רכב חשמלי 7 מקומות, ולא רכב בנזין מקביל, או אולי רכב חשמלי קטן יותר?

ראשית כל, מדובר על רכב שמתאים למשפחות גדולות. אם יש לכם משפחה גדולה ויש לכם לא מעט נסיעות משפחתיות, אתם בטח יודעים שרכב 7 מקומות הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

יחד עם זאת, לא כל רכב 7 מקומות יספק למשפחה שלכם את הנוחות המקסימלית בנסיעות ובפרט בנסיעות ארוכות. רכבים חשמליים כמו מרצדס EQB, קיה EV9 ואפילו BYD טאנג, מציעים בניגוד לרכבים משפחתיים אחרים, שפע של מקום וכך הוא מאפשר לבני המשפחה להנות מנסיעות קצרות או ארוכות ברכב בלי לסבול מצפיפות.

מעבר לכך, רכב חשמלי יחסוך לכם בהוצאות הדלק, מה שללא ספק יקל על התזרים הכלכלי המשפחתי שלכם, כאשר ידוע שהוצאות על משפחה גדולה הן גבוהות יותר מהוצאות על משפחה קטנה.

כמובן שאם אכפת לכם מאיכות הסביבה, העובדה שהרכב המדובר איננו שורף דלק, מבטיח כי אתם תורמים לשמירה על איכות הסביבה ומפחיתים את פליטות גזי החממה, שתורמים להתחממות הגלובלית.

עוד יתרון של רכב חשמלי עם שבע מקומות על פני רכב שבע מקומות בנזין הוא כמובן הוא חווית הנסיעה שהוא מציע. הרכב מאיץ בצורה קלה, הוא שקט ובעיקר, נעים לנסוע בו. אם בנסיעות משפחתיות יש לכם כאב ראש מהמריבות של הילדים, לפחות תחסכו את הרעש שמשמיע רכב רגיל.

רכב חשמלי עם שבעה מושבים משלב בין פרקטיות לבין קיימות.

האם קיה EV9 משנה את התמונה?

אם אתם מחפשים רכב חשמלי 7 מקומות, אין ספק שכדאי לכם להכיר את קיה EV9, אשר ידוע כרכב בולט בשוק הרכבים החשמליים וזאת בשל השילוב בין הטכנולוגיה שלו, העיצוב החדשני, הפונקציונליות יוצאת הדופן ועוד. העיצוב של הרכב עתידני ויחד עם זאת פרקטי, הוא כולל קווים נועזים ותא נוסעים מרווח ומסוגנן. מבחינה טכנולוגית, הרכב מצויד בכל החידושים האחרונים בעולם הרכבים החשמליים לרבות:, מערכת מולטימדיה מתקדמת, תכונות בטיחות מתקדמות ועוד, מה שהופך אותו לנוח ובטוח לנסיעה.

אך מהצד השני מחירו של ה-EV9 גבוה מאוד, אפילו גרסת הבסיס של הדגם, שמחירה מתחיל מ-429000 שקלים, ולכן הוא לא נגיש לאוכלוסיות רבות. אנחנו כנראה נצטרך להמתין לרכבים חשמליים זולים יותר שיוכלו להביא את הבשורה. בינתיים אולי רכב כמו טאנג מבית BYD יהיה רלוונטי ליותר משפחות.

דרך אגב, באותו המחיר תוכלו לרכוש מרצדס EQB חדשה עם 7 מקומות, אך מדובר ברכב קטן יותר מה-EV9.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך