"עשינו את זה בסטייל ועם כדורגל מצוין"

אבי אבינו, מאמן קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד חוגג זכייה בגביע המדינה * זה גביע ראשון לאבינו בקריירה, לאשדוד זה החמישי! והתואר השישי ביחד עם האליפות * אבינו: "השאיפה הגדולה שלי היא לאמן בקבוצת בוגרים ולהגיע לרמות הגבוהות בכדורגל הישראלי"

בגדול! זו המילה שמתארת את הזכייה של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בגביע המדינה בשבוע שעבר. אשדוד גברה 1:5 על בני סכנין בגמר וחזרה עם גביע חמישי לאשדוד ותואר שישי בסך הכל. רגע אחרי, המאמן אבי אבינו מסכם את הדרך אל התואר וההתרגשות בזכייה בגביע.

מברוק אבי איזה הישג! ועוד עם 1:5 ענק

"תודה רבה, לגמרי, עשינו את זה בסטייל ועם כדורגל מצוין ברוב דקות המשחק גם נגד סכנין וגם בחצי הגמר נגד רעננה. לכן אין ספק שהזכייה הזאת מגיעה לנו ומגיע שאפו גדול לשחקנים ולצוות שלי".

עשיתם את זה בדרך הכי קשה שאפשר כשאתם עוברים קבוצות כמו מכבי פ"ת האלופה וסכנין.

"קיבלנו הגרלות לא קלות וכל משחק היה כמו משחק גמר. בכל המשחקים השחקנים הגיעו ב-100% מחויבות ואמונה והיו ממוקדי מטרה להניף גביע. אני כל כך שמח בשבילם וזה מגיע להם. הם עשו את זה כמו גדולים בכל המשחקים שעברנו (14 כיבושים 3 ספיגות בחמישה משחקי גביע) ולכן זה הופך את הזכייה הזאת להישג מטורף".

זה גביע ראשון שלך אי פעם

"כן, כשחקן הגעתי לגמר הגביע נגד מכבי ת״א בנוער במדי טוברוק נתניה והפסדתי 3-1. זה משהו שעבר לי בראש לפני משחק הגמר ואמרתי לעצמי שאין מצב שהפעם אני מפספס את זה. הייתה התרגשות גדולה גם אצל הצוות המקצועי של המועדון וגם אצל השחקנים ואני מאושר שעשינו את זה כמו גדולים".

 

מה הביא להישג הזה?

"אני חושב שמה שהיה מיוחד בקבוצה הזאת זה קודם כל שיתוף הפעולה של הצוות והעשייה של כל אחד בתפקיד שלו שהיה מגויס ב-100% ורצה להצליח. ידענו להביא אותם לכל משחק מוכנים מנטלית וטקטית ליריבה. בנוסף, הגיבוי המלא שקיבלנו מהנהלת המועדון גם ברגעים פחות טובים, והיו כאלה העונה, וההסתכלות שלהם על העשייה ולא תמיד על התוצאה, זה משהו שלא מובן מאליו, היה לנו חדר הלבשה טוב עם לא מעט שחקנים שהיו מנהיגים כל אחד בסגנון ובאישיות שלו".

איזו קבוצת נוער נראה בעונה הבאה?

"אני והצוות שלי נמשיך עונה נוספת בקבוצת הנוער. אני חושב שזה נכון לשני הצדדים המשך שיתוף הפעולה. אנחנו נראה קבוצה לא פחות חזקה מהשנה הזאת. מגובשת, מאומנת, ולא פחות חשוב נראה שחקנים שעושים קפיצת מדרגה בפן האישי בדיוק כמו שעשו חלק גדול השנה. אנחנו אמורים לשחק ולהתאמן השנה במגרשי דשא ולא סינטטי משהו שיכול לעזור לנו להביא את השיטה והסגנון שאנחנו מתווים מתחילת העונה. אני חושב שבלי קשר זאת החלטה גדולה של ההתאחדות שקבוצות הנוער יתאמנו וישחקו על דשא רגיל ולא סינטטי. זה הופך את המשחק לאיכותי יותר, מקדם ומפתח את השחקנים לקראת הבוגרים".

יגיעו מהקבוצה הזו לבוגרים?

"זו שאלה שצריך לשאול את מאמן הבוגרים, אלי לוי. אני חושב שהוא מכיר את השחקנים האלה לא פחות טוב ממני, ובסוף זאת ההחלטה שלו ושל הבעלים. התפקיד שלי זה לנסות לקדם ולשפר אותם כמה שיותר בקבוצת הנוער כדי שיגיעו מוכנים מנטלית ומקצועית ובמקסימום מוכנות לקבוצה הבוגרת".

מה איתך באופן אישי. מה התכניות/רצונות לעתיד

"סיימתי בחודש האחרון קורס פרו  וכמובן שהשאיפה הגדולה שלי היא לאמן בקבוצת בוגרים ולהגיע לרמות הגבוהות בכדורגל הישראלי. אני עובד קשה, לומד ומתחשל כל הזמן ומאמין שבסוף כל דבר מגיע בזמן שלו. בינתיים אני נהנה בעשייה עם קבוצת הנוער יחד עם הצוות המדהים שיש לי ומשנה לשנה אני לומד עוד דברים שאני אמור לשפר כדי להגשים את החלומות והיעדים שלי".

"חשוב לי בהזדמנות זו", מסיים אבינו, "לאחל בריאות ורפואה שלמה לכל חיילי צבא הגנה לישראל ששומרים עלינו ובזכותם אנחנו ממשיכים את החיים שלנו. חזרה מהירה של כל חטופינו בריאים ושלמים למשפחות שלהם עם ישראל חי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך