תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 31/05/24 ועד – 06/06/24.

טלה: התחושה הכללית בשבוע זה היא כאילו שסלע גדול ירד לכם מהכתפיים. הארה שמובילה להתעוררות ולתחייה מחודשת. אין זה אומר שבא לציון גואל וכל צרותיכם נגוזו, אבל בכל זאת אתם חשים שכשיו אתם מסוגלים לקדם את עצמכם בצורה נמרצת ממה שהשקעתם ושעשיתם עד כה.

שור: זו העת לעשות! זמן להוציא אל הפועל תוכניות ותיכנונים. באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם, לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד.

תאומים: היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה"כ, שבוע חיובי ניצב בפתח. ורבים מבני מזל תאומים צרכים להפנות את מירב תשומת לבם לטיפול ולתחזוק של התא המשפחתי שלהם. היכולת שלכם להתגמש, יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול.

סרטן: קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת למרירות מעכבת אתכם, רחמים עצמיים וכעס יוצרים משבר. בשבוע הקרב, בני מזל סרטן נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח.

אריה: המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה עליכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בקריירה.

בתולה: מחשבות על עתידכם התעסוקתי עולות על הפרק. תהליך ארוך שמסתיים בהצלחה, מציב אתכם בנקודה חדשה שמצריכה מכם לקבל על עצמכם אחריות ולהתחייב באמת לקראת העתיד לבוא. אצל חלקכם יש סיום של הכשרה, סיום של למידה ויצאה לדרך חדשה של עשייה חיובית. הגיע העת לסמן יעדים חדשים.

מאזניים: ציפיות שלא מתממשות בעיקר על רקע רגשי ואישי גורמות למפח נפש ולקדרות רוחנית. היכולת להבחין בין עיקר לטפל היא זו שתעזור לכם להבין ולדעת שהתמקדות בדברים החיוביים שסובבים אתכם היא המענה הנכון שייתן לכם את היכולת לשפר את מצב הרוח שלכם בצורה מיידית.

עקרב: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מייחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי.

קשת: השבוע הקרוב, מוצא אתכם כשאתם חושבים קדימה על העתיד לבוא. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם ועכשיו אתם מביטים אל האופק ומצפים לדבר מה חדש. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים.

גדי: נטייה לפסימיות וקושי להתחבר אל שמחת החיים מעכבת אתכם. זה שבוע של חששות בעיקר על רקע כלכלי ומשפחתי. פחד מפני עוני ואי עמידה בהתחייבות, יוצרים מתח נפשי ומרירות. כדי להתגבר על הפחדים ולהגיע לאיזון נפשי ורגשי, יהיה עליכם להתחבר מחדש אל מידת האמונה ואל מידת הביטחון.

דלי: הקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת.

דגים: השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכליים ביתר תבונה. בבית: בתוך לבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך