"זה הסכם היסטורי בשביל האתתים בנמל אשדוד"

יו"ר ועד תפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון, יחד עם נציגי ההסתדרות הכללית הארצית וההסתדרות הכללית באשדוד, אליה חזר ועד התפעול, השיגו הסכם אתתים היסטורי, שמשפר להם את תנאי הפנסיה * "הבאים בתור" הם הסווארים * ביטון שוויתר על כניסה לרשימה למועצת העיר מבהיר שהוא לא אמר עוד את המילה האחרונה בפוליטיקה המקומית
מישל ביטון מימין, במרכז ניר איזנברג מנהל החטיבה הימית באיגוד התחבורה. לידו שי בניסטי חבר ועד תפעול בעת החתימה על ההסכם

"סוף סוף האתתים זכו להכרה לעבודתם המסורה". כך אומר מישל ביטון יו"ר ועד התפעול בנמל אשדוד לאחר ההסכם החדש לאתתים. מישל ביטון מכנה אותו: "הסכם היסטורי". לא פחות.

ביטון: "עבודת האתת מלאת אחריות. אחריות על צוות עובדים ולא פחות חשוב על כלל סוגי המטען ששווים מיליוני שקלים. באחריותם שהמטען יגיע בשלמותו ללקוח. האתתים נהנינו בהסכם מתוספות שכר פנסיוניות, דבר שלא קיים בלקסיקון בהסכמי עבודה בנמל אשדוד. זהו הסכם שארך מעל שנה והגיע לסיימו ולאישור סופי של האוצר ב-1.5.24 יו"ר איגוד התחבורה אייל ידין, ניר איזנברג מנהל החטיבה הימית באיגוד התחבורה, וגם אנשי ההסתדרות הכללית בעיר, כמו מאיר בן גוזי וחיים שייב, ליוו אותנו בהסכם זה".

מה אומר ההסכם בשורה התחתונה?

"הטבה פנסיונית. עובד נמל, במיוחד מהאתתים, שייצא לפנסיה בשנים הבאות ייהנה מפנסיה טובה יותר".

האם השמועה נכונה שחזרת להסתדרות הכללית מההסתדרות הלאומית?

"אכן כן. את מישל ביטון לא מעניין האגו. אומנם עברנו ימים לא קלים מול איגוד התחבורה שנוהל על ידי צוות אחר, אבל עתה אני שמח שארנון בר דוד יו"ר ההסתדרות הביא צוות מנצח גם מאשדוד, כולל כאמור בהסכם האתתים. זהו צוות שללא ספק הפיח רוח חדשה בעייני העובדים וכמובן בי, לכן חזרתי. עוד נכונה לנו עבודה רבה נוספת בכדי להביא להסכם עבור הסווארים, הסכם שיהיה לא פחות טוב מהסכם האתתים".

מה עם פוליטיקה מקומית? סיימת עם הפוליטיקה בעיר?

"אף פעם לא סיימתי לעזור לכל פניה. לא צריך להיות בפוליטיקה בכדי לעזור. אני ממשיך במיזם 'מחשב לכל ילד' עם חברי יעקב מלול. בנוסף אני עדיין חבר ועד בבניין של 54 דיירים ושם לא חסרה לי עבודה, ובאותה נשימה חבר ועד במתחם של 250 דיירים. הכל עשייה למען הכלל.  יש גם את הגמ"ח של עובדי הנמל שהקמתי יחד אמיר אדירי ומאור אמסלם. ברוך השם יש מה לעשות".

ואם תגיע פנייה להשתלב בפוליטיקה?

"אגלה לך סוד. השנה וויתרתי על מספר הצעות. הייתי אמור להיות חבר מועצה. נמתין לבחירות הבאות ואז אחליט. עד אז יש עוד זמן. אבל לעזור בפרויקטים חברתיים, תמיד אשמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך