מ.ס מתנגדת להעברת ניב זריהן להפועל תל אביב

הפועל תל אביב זכתה בערעור בביה"ד העליון של ההתאחדות בנוגע להעברת החלוץ הצעיר ניב זריהן לשורותיה והוא אמור לעבור מיידית להפועל תל אביב. מנגד מ.ס אשדוד מתנגדים להעברה ומסרו כי השחקן קיבל הוראה להגיע לאימון מחר כרגיל

מספר ימים לאחר שכבש את שערו הראשון במדי הקבוצה בליגה הלאומית, התקבל ערעורה של הפועל תל אביב בנוגע להעברתו של ניב זריהן לשורותיה והוא אמור לעבור אליה באופן מיידי. זריהן אמור להיות מושאל עד חודש ינואר ואז אמורה להתבצע עסקת הרכישה מאשדוד.

כזכור, מ.ס אשדוד והפועל תל אביב ביצעו את עסקת העברתו של זרהין ביום האחרון של חלון ההעברות אך המסמכים הגיעו באיחור של 7 דקות. תל אביב טענה שהעסקה בוצעה במועדה וחודש וחצי אחרי, התקבל ערעורה של הפועל.

מנגד, מ.ס אשדוד קבוצתו הנוכחית של זריהן מתנגדת להעברה ובהודעה רשמית נמסר : "לא נאפשר את העברתו של ניב זירן להפועל ת"א, מבחינתנו עסקת ההשאלה לא רלוונטית, בטח לאחר חלוף כל כך הרבה זמן", והשחקן קיבל הוראה להגיע לאימון הקבוצה כרגיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך