למרות המצב הביטחוני מ.ס אשדוד תשחק בשלישי בנצרת

מנהלת הליגה הודיעה למ.ס אשדוד כי היא תשחק ביום שלישי ברבע גמר גביע הטוטו בנצרת. כזכור בנצרת היו לאחרונה הפגנות מחאה של תושבי המקום כנגד ממשלת ישראל. גם בקבוקי תבערה נזרקו בהפגנות אלה לעבר כוחות הביטחון.

למרות המצב הביטחוני במדינה ולמרות שחלק ממשחקי הליגות הנמוכות , בין קבוצות ערביות לישראליות בוטלו, בשל האירועים האחרונים , הודיעה אתמול מנהלת הליגה לקבוצת מ.ס אשדוד כי ביום שלישי היא תשחק כמתוכנן (18.30) , במסגרת רבע גמר גביע הטוטו בנצרת, מול מכבי אחי נצרת.

כזכור בנצרת נערכו לאחרונה הפגנות של חלק מתושבי נצרת תחת הכותרת של הצלת אל אקצה וכנגד ממשלת ישראל. בהפגנות יידו רעולי פנים  אבנים ואף השליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון. באשדוד לא הגיבו להחלטה וייערכו על פי בקשת מנהלת הליגה.

אגב, יש לציין , כי ראש עיריית נצרת, עלי סאלאם יצא בגלוי כנגד ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת שהגיע להפגין בעיר, וטען כנגדו שהוא מלהיט את הרוחות בין יהודים לערבים.

אשדוד הנמצאת במקום הראשון בליגה בצוותא עם הפועל פ"ת, רוצה להמשיך במומנטום ולנסות להעפיל גם לחצי גמר גביע הטוטו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך