פחות זיהום אוויר: מגמת הפחתת זיהום האוויר ממדורות נמשכת

הסברה ייחודית ומקצועית, שיתופי פעולה עם מערכת החינוך, ההורים וכב״ה הביאו לתוצאה של היום המרכזי בל״ג בעומר שהיה אתמול .המשך הערכות גם להיום מתוך ידיעה שיהיו עוד מספר מדורות

ל"ג בעומר 2024: פחות מדורות, יותר אוויר נקי

הציבור באשדוד נשמע להוראות, צמצם מדורות והתוצאות באו לידי ביטוי גם *בהפחתה השנתית המתמשכת בזיהום האוויר: 54 אחוז פחות

בהשוואה לשנת 2023 שגם שם הייתה

ירידה משמעותית בהשוואה ל2022

דוברות וההסברה של העירייה, שהתנהלה במדיות הדיגיטליות והמסורתיות וכללה גם חוברת דיגטלית מדורה ירוקה מפורטת עם ההסברים על התנהגות נכונה, המלצות ועוד, להגיעה כמעט לכל תושב, והובילה לכך שרוב החוגגים ציינו את החג במדורות קטנות וחברתיות. השינוי בא לידי ביטוי גם בנתוני זיהום האוויר של המשרד להגנת הסביבה שפחתו משמעותית – מגמה מתמשכת בשנים האחרונות.

במטה ל"ג בעומר ציינו כי גם החשש מפני "שבוע מדורות" הוסר, והחוגגים התמקדו בהדלקת מדורות רק במוצאי שבת וגם זאת הם עשו במדורות תחומות וקטנות כדי לציין את רוח החג. עוד הוסיפו במטה כי שיתוף הפעולה בין כב"ה לבין העירייה עבד בצורה חלקה וייחודית בהשוואה לרשויות אחרות ובזכות כך נבנה כאן מודל של שיתוף פעולה שנמשך בתחומי ממשק נוספים בין כב״ה לעירייה , וניתן מענה מהיר לכל קריאה.

כבר בשעות הבוקר המוקדמות יצאו עובדי העירייה כדי לאסוף את שאריות המדורות, והתושבים קמו לעיר נקייה. "אנו מודים לציבור שהדליק מדורות בשטחים המורשים והמוסכמים, שמר על הביטחון ונהנה מרוח החג גם בימים אלה", סיכמו ראשי המטה ל"ג בעומר, מנהל אגף הביטחון אריה איטח וראש מנהל תפעול, שלמה רוטנברג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך