גלעד מאור יאמן את קבוצת הנשים של הפועל אשדוד בכדוריד

מאור מאמן גם את נבחרת הנשים בכדוריד. מאור: ""אני שמח לסגור מעגל בהפועל אשדוד. עבדתי במועדון בעבר במשך 3 שנים. הוא מועדון חם, משפחתי, עם פוטנציאל גדול מאוד בנושא הנשים".
צילום: הפועל אשדוד.
גלעד מאור, מאמן  את נבחרת ישראל נשים, ולאורך השנים להצלחות ולתארים את קבוצות הגברים והנשים של מכבי ראשל"צ מצטרף לקבוצת הכדוריד נשים של הפועל אשדוד ויאמן אותה.
מאור סוגר מעגל – כשהדריך בסוף שנות התשעים את נבחרת הבנות של תיכון מקיף ו' באשדוד (הגיע עימן לסגנות אליפות התיכונים, פעמיים) והוביל את קבוצת הנערות של הפועל אשדוד לזכייה בגביע המדינה. מאור ידריך את קבוצת הנשים, והנערות של המועדון – ובקרוב צפויות גם בשורות מעניינות וחשובות בבניית הקבוצה הבוגרת לעונה הבאה.
מהפועל אשדוד נמסר: "הקבוצה מודה ומעריכה את העבודה והתהליך החשוב שהוביל המאמן חן אוחנה בשנים האחרונות, בקבוצת הנשים ובבניית התשתית המקצועית בקבוצות הילדות והנערות. אנו לא נפרדים – ורואים באוחנה איש מערכת חשוב וראוי, שימשיך להוביל ולפתח את המחלקה הצעירה ואת שחקניות העתיד".
מנכ"ל המועדון, ליאור גז: "הפועל אשדוד מרגישה בשלה לעשות קפיצת מדרגה בקבוצת הנשים, ולבסס את מעמדה באופן עקבי בצמרת ליגת הנשים בשנים הבאות. בשנים האחרונות דיברנו על תהליך, ונבנה כאן בסיס רחב הרבה בזכותו של חן אוחנה. חן הדריך מספר קבוצות במועדון, כולל קבוצת הנשים. אלו היו שנים מאתגרות, לא פשוטות, בבניית הפרויקט כדי שתהיה היכולת לקיים קבוצת בוגרות בעלת שאיפות, ואני מודה לו על כך".
"לגבי גלעד מאור", מןויסף גז: "הוא מאמן בעל ניסיון והישגים בכדוריד הישראלי. אנחנו משוכנעים שהוא יוביל את מחלקת הנשים קדימה. ייצור את החיבור הנכון בין שחקניות מקצועניות שיגיעו מבחוץ לבין השחקניות המוכשרות שצמחו והתפתחו במועדון, וחלקן משחקות בנבחרות הצעירות. אנחנו ניצור יחד את הבסיס להצלחה, תוך שמירה על הציביון המקומי. מאחלים לגלעד הצלחה רבה, ובתקווה שנראה בעתיד את קבוצת הנשים מגיעה להישגים היסטוריים כפי שנעשה בקבוצת הגברים, וכפי שעשו קבוצות הכדורעף והכדורסל בעיר. בהצלחה".
גלעד מאור: "אני שמח לסגור מעגל בהפועל אשדוד. עבדתי במועדון בעבר במשך 3 שנים. הוא מועדון חם, משפחתי, עם פוטנציאל גדול מאוד בנושא הנשים. אחרי שנים מוצלחות במכבי ראשל"צ, חיפשתי אתגר מעניין שיקדם בעתיד ויוביל להיסטוריה. אשדוד מהווה אתגר גדול, ויש כאן תשתית מצוינת. פגשתי אנשים נהדרים שרוצים לקדם את כדוריד הנשים, ואני שמח מאוד לבוא למועדון. מניסיוני הרב, אתרכז בעבודה קשה ופחות בדיבורים, וחשוב לי לציין ולהביע את הערכתי לחן אוחנה, שבנה תשתית מדהימה וראויה לציון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך