"זה מאכזב, אין לי מה לעשות, אבל זו בחירה של מאמן"

גיל כהן, שחקנה של מ.ס אשדוד לאחר שנודע כי לא ייצא כחריג גיל לאולמפיאדה עם הנבחרת הצעירה. המאמן גיא לוזון בחר להוציא שחקנים אחרים כחריגי גיל ולא את מי שהיה קפטן הנבחרת ואחד השחקנים הבולטים בה.
גיל כהן.

גיל כהן, מי שהיה קפטן הנבחרת הצעירה וסייע בעלייתה לאולמפיאדה, לא זומן על ידי מאמן הבנחרת, גיא לוזון, לסגל הלאולמפיאדה בפאריז 2024, כחריג גיל.

גיל כהן הגיב: "יפה שגיא חשב עליי והודיע לי לפני שהודיע לתקשורת. זה מאכזב אבל אין מה לעשות זו בחירה של מאמן ושיהיה להם בהצלחה". אגב באתר ההתאחדות כהן מופיע בתמונת הנבחרת הצעירה.

צילום: התאחדות לכדורגל.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון החליט כי עומרי גנדלמן, שחקנה של גנט הבלגית, יהיה חריג הגיל השני (יחד עם דניאל פרץ, שוער באיירן מינכן) בסגל לאולימפיאדת פריז 2024. קבוצתו של גנדלמן אישרה רשמית כי יוכל לעמוד לרשות הנבחרת במשחקים האולימפיים.חריג הגיל השלישי שמצטרף לסגל הנבחרת הוא בלמה של מכבי חיפה, שון גולדברג.

גיא לוזון, מאמן הנבחרת האולימפית: "שלושת החריגים נבחרו בקפידה והסיבה הראשונה לבחירתם היא האישיות יוצאת הדופן שלהם. שון גולדברג הוא בלם עם ניסיון רב גם בזירה המקומית וגם בזירה הבינלאומית ואני בטוח שיתרום לנו רבות במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך