תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 24/05/24 ועד – 30/05/24.

טלה: המהות של שבוע זה מלמדת על שיחרור והקלה. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם.

שור: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם בשבוע זה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שלכם.

תאומים: למרות שזו היא עת של יום הולדת, רבים מכם מתקשים להתחבר לשמחה אמיתית. בשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול אשר יעזור להגביר, את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם.

 

סרטן: ניתן לומר שבשבוע זה, המוח שלכם עובד שעות נוספות כך שברוב הזמן יש לכם המון רעש בתוך הראש, והדבר מקשה עליכם להתחבר אל מנוחה אמתית גם בשעות שמיועדות לשקט כמו למשל שעות השינה. אצל חלקכם שינה התמודדות אל מול בדידות הלב וצורך עז בהפרייה מוחית.

אריה: פצעים מהעבר צפים ועולים, וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים, אינה הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם ספק.

 

בתולה: עת לעשות, עת לפעול, עד לקדם, עת להזיז דברים, עת לשים חששות בצד ולהפשיל שרוולים, עת להאמין שאתם יכולים. באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה שגם לכם מגיע להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם.

 

מאזניים: שיפור בדימוי העצמי ובערך העצמי מקרין באופן חיובי על התנהגותכם. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שישחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם).

 

עקרב: מצב הרוח שלכם, נמצא השבוע בשפל. התמודדות אל משבר, וזה דורש מכם התייחסות אחרת מזו שנהגתם בה עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם מבמשבר ולדחיקו בתקווה שהדברים יסתדרו מעצמם, אך לא כך הם פני הדברים ורק עשייה עניינית, תוכל ליצור שינוי ומפנה.
קשת: התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה. המוטיב המרכזי: יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו' היא המפתח.

גדי: השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עין על מעשיכם.

 

דלי: השבוע הימנעו מלהיכנס למצבים של כעס. השתעבדות, כניעה והתמכרות לדחפים ויצרים שאתם מתקשים לשלוט בהם. על דרך המטפורה ניתן לומר שבשבוע זה, השטן רק ממתין שתעשו שטויות/טעויות אז פשוט גלו אחריות. באופן כללי: השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולכן, אתם עשויים להגיב בחריפות.

 

דגים: כמיהה ללמידה ולהתפתחות רוחנית מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך