"מגיע למועדון הזה תואר"

בחמישי (20.40, "המושבה") יתקיים גמר גביע המדינה לנוער בו יישחקו קבוצות מ.ס אשדוד מול בני סכנין. אבי אבינו מאמן הקבוצה מדבר לקראת המשחק. אבינו: ""בשם השם נעשה ונצליח".

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד רוצה לסיים עונה עם תואר. היא רחוקה משחק אחד מזה כאשר תשחק בחמישי (20.40, אצטדיון "המושבה") מול בני סכנין בגמר גביע המדינה.

אבי אבינו.

מאמן הקבוצה אבי אבינו התייחס למשחק: "תמיד כייף להגיע למעמד של גמר גביע המדינה. עשינו מסע מופלא בגביע וכמובן שנרצה לסיים אותו בטעם טוב. מולנו תגיע יריבה חזקה שעושה עונה נפלאה לעצמה וקל זה בטוח לא יהיה . אני מאמין שאם נגיע מחויבים ,מרוכזים ועם הרבה אמונה, יחד עם הכדורגל שהצגנו בלא מעט משחקים העונה, נוכל לעשות את זה ולסיים עונה קשה עם גביע.
הצוות מרגיש את ההתרגשות והמוכנות של השחקנים. כמובן  שאנחנו מתרגשים, אבל ברגע שהשופט ישרוק נצטרך להתעלם מהכל ולזכור שזה משחק גביע ואי אפשר לתקן. נהיה חייבים לתת את הכל ולהיות ממושמעים טקטית עד הרגע האחרון .מגיע למועדון הזה לקחת תואר השנה ונעשה הכל כדי שזה יקרה. בשם השם נעשה ונצליח"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך