בצל המלחמה

מלר"ד חדש נחנך לתושבי אשדוד והסביבה

המוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) של מאוחדת באשדוד מספק שירותי רפואה דחופים על ידי מיטב הרופאים המומחים בשעות בהן המרפאות סגורות: "חלק מהמחויבות העמוקה שלנו לתת למבוטחים פתרון של 360 מעלות, כזה שלא משאיר את המטופל בודד לבריאותו כשמגיעה השעה שבע בערב", מסביר איל גבאי, יו"ר דירקטוריון מאוחדת

אמש, יום ראשון ה-19.05, התקיים אירוע חנוכת המוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) של מאוחדת שנפתח לפני כחצי שנה במרכז הרפואי קרן היסוד באשדוד.

לאירוע הגיעו בכירים רבים, ביניהם: יו"ר דירקטוריון מאוחדת איל גבאי; מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן; חבר מועצת העיר, עו"ד אופיר לסרי; מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב; מנהלת מרפאת קרן היסוד והמלר"ד באשדוד מיטל בן חמו ואחרים.

עו"ד אופיר לסרי, חבר מועצת העיר אשדוד אמר: "העיר אשדוד צומחת וכיום מונה למעלה מ-260,000 תושבים. במרחב כזה יש צורך ממשי בביטחון רפואי וזה מה שהמלר"ד עושה, הוא מעניק ביטחון רפואי לאוכלוסייה מאוד גדולה. כשאזרח רואה שנפתח מלר"ד שמספק לו שירותים עד 23:00 בלילה יש לזה משמעות אחרת, זה שובר שוויון. מאוחדת היא קופה ייחודית ואנחנו באשדוד שמחים על הנוכחות שלכם כאן ומאחלים לכם להמשיך להתפתח ולספק שירותים ברמה גבוהה כמו שאתם יודעים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך