רמת שביעות הרצון של ספקי הנמל הינה גבוהה מאוד 4.7 בממוצע, כך עלה מסקר האתיקה אשר ערכה הוועדה והופץ בקרב כ-330 ספקי החברה
לסקר השיבו 92 ספקים. בסקר, הספקים נשאלו לגבי שקיפות, אמינות ועל הוגנות בתהליכי הרכש ובפעילות מול הנמל. בנוסף ניתנו שאלות חופשיות, אשר גם מהן עלה משוב חיובי כלפי הנמל. לדוגמא, צוין, שיתוף הפעולה המצוין של עובדי הנמל, עזרה בהתנהלות, מענה לכל פניה ועוד. עוד עלתה שביעות הרצון מהתיאום בין גורמי הרכש והגורמים המקצועיים.
מעיין מלכה, מנהלת הסיכונים והממונה על האתיקה בנמל אשדוד, אמרה: "אני מודה לוועדת האתיקה על הסקר החשוב כל כך. אנו רואים בכך כלי חשוב המאפשר לנו להתמודד עם האתגרים, להשתפר ואף לתכנן אסטרטגיה להמשך. כל הכבוד לעובדי הנמל אשר בזכותם קיבלנו משוב חיובי מהספקים. המשיכו כך!"
צילום: יניב וקנין