מתכננים עונה חדשה במ.ס אשדוד

בקבוצה נערכים לעונה הבאה ומתכננים מי ימשיך ומי לא. הרשימה לפניכם.
(צילום: טל אקוקה).

ההישארות של מ.ס אשדוד הייתה בתקופה הכי קשה. המלחמה פגעה בכל הקבוצות, אבל במיוחד באשדוד. היא לא התאמנה סדיר תקופה ארוכה בגלל מטחים מעזה, ובמהלך האימון נפלו רסיסים על הדשא. ההישארות של אשדוד הייתה אולי כנגד כל הסיכויים, ולכן היא מלאה תקווה גם לעתיד.

והנה הגענו לעתיד . לפרוטוקול נותר עוד משחק אחד בשבת (18.00, אצטדיון הי"א) מול הפועל ירושלים. זה לא מעניין אף אחד. אבל ממש אף אחד. זמן טוב לתת לשחקנים דקות משחק. עכשיו צריך לחשוב על העונה הבאה:

השוער אריאל הרוש עם חוזה לעוד עונה. גיל כהן יישאר כנראה, אבל הצעה טובה מאוד יכולה לשנות את התכניות. חמודי כנעאן עשוי להימכר אבל רק להצעה גבוהה, רועי לוי ימשיך. לגבי סתיו נחמני יתכן ויישאר אף הוא, בעיקר לאחר השער המדהים שכבש בניצחון. כולל מול הפועל ירושלים הוכיח שמגיעות לו עוד דקות. גם רביד אברג'יל, מלך השערים, יישאר, כמו גם אלעד שחף (שמתחתן החודש,  מזל טוב – מ.ס), שלו הרוש, נועם מוצ'ה, אדיר לוי וג'ורדן סבן.

לגבי הזרים, נראה כי מצבת הזרים תשתנה. יש כוונה להשאיר את מרטין אנדז'י. את אזיקל הנטי רוצים עוד עונה, אבל מדובר בסכומים גדולים מאוד לאשדוד. ג'ורדן בוטאקה גם הוא עשוי לקבל הצעה. טימותי אוואני שירד לספסל בסימן שאלה, וכך גם קלארק רוברטסון, שהיה מצוין בפלייאוף התחתון ואף כבש שער מול הפועל ת"א, אבל נפצע הרבה במהלך העונה. אבנעזר ממאטה עבר פציעה וניתוח ויתכן שיוקפא. הכוונה להתחזק בקשר עושה משחק, חלוץ ברמה גבוהה (אם הנטי יעזוב) ובלם או שניים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך