גם אורן מאירוביץ' לא ימשיך בהפועל אשדוד

שחקן בכיר נוסף עוזב את קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, הפעם זה שוער המנוסה. מהקבוצה נמסר: "יהיו גם בהמשך גם בשורות מעניינות על הסגל החדש שנבנה".

אחרי עמרי קושמרו וניבו לוי, עוזב את קבוצת הכדוריד של הםועל אשדוד שחקן בכיר נוסף. המדובר בשוער אורן מאירוביץ'.

מהקבוצה נמסר: "אנחנו פותחים שבוע עם עוד פרידה משחקן בכיר, דמות אהובה, שמסיים את הקדנציה השנייה שלו במועדון – אורן מאירוביץ השוער. בראשונה, הוא היה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע ווינר-שופטים ב-2015. בשנייה, בזכייה בגביע המדינה ב-2023. שתי קדנציות של שנתיים כל אחת, שבהן הוא הוא הותיר חותם. בחיוך. בתשוקה. ביכולת – אז היידה אורן, תודה לך, ומאחלים בהצלחה בהמשך הקריירה.

"לא פשוט לעזוב בית כמו אשדוד. כשחתמתי לפני שנתיים הייתי בטוח שאשחק כאן עד סוף הקריירה אבל לצערי דברים לא הסתדרו ופרידות זה חלק מהספורט", משתף מאירוביץ. "אני מאושר שהייתה לי הזכות להיות חלק מהזכייה בגביע המדינה בעונת 22-23, התואר המשמעותי הראשון שלי. אני לוקח חוויות, חבורויות, משחקים ורגעים שיישארו איתי לנצח. אני מאחל בהצלחה למועדון. תמיד תישארו בליבי".
פרידות הן כאמור לא דבר כיפי, אבל יש לנו את הזכות להיפרד מדמויות שהיו כל כך מזוהות ומחוברות – ותרמו, ומעל הכל זו דרך המועדון ותרבות ספורט – שהופך אותו למי שהוא. תמתינו בסבלנות, כי יהיו גם בהמשך גם בשורות מעניינות על הסגל החדש שנבנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך