בעקבות מחאת השמאל: כבישים רבים ייחסמו לתנועה

ממארגני האירוע נמסר: "תם המנדט שהכנסת והממשלה קיבלו מהעם וכעת, בתוך כל הטירוף, הגיעה השעה של העם לצאת לרחובות, לשנות את התנהלות המדינה עד שהכנסת תקבע תאריך לבחירות. זה בידיים שלנו ועכשיו זה אפשרי".
פקקים בכניסה לאשדוד

ביום שני הקרוב (מחר), יום פתיחת כנס הקיץ של הכנסת, ייצאו מ-11 נקודות ברחבי הארץ שיירות רכבים שיתפרסו לאורך הכבישים בנסיעה משותפת במהירות המינימלית המותרת ע״פ חוק במטרה להאט את קצב הנסיעה במדינה. השיירות תגענה בשעות הצהריים לירושלים.

ממארגני האירוע נמסר: "נאומו של גלנט הסיר את כל הספקות. נתניהו גורר את ישראל לתוך אסון נוסף, והכל ממניעים אישיים בלבד. החטופים הופקרו, הצפון והדרום ננטשו, הכלכלה קורסת, השסע העמיק וההשתמטות מקודמת בזמן מלחמה.אנו עדים להרס החזון הציוני בשביל האחזותו בכסא של אדם אחד.
תם המנדט שהכנסת והממשלה קיבלו מהעם וכעת, בתוך כל הטירוף, הגיעה השעה של העם לצאת לרחובות, לשנות את התנהלות המדינה עד שהכנסת תקבע תאריך לבחירות. זה בידיים שלנו ועכשיו זה אפשרי!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך