הלב נשבר

בשורות קשות וכואבות: אותרה גופתה של עמית בוסקילה ז"ל

דובר צה"ל הודיע על החזרת גופתם של עמית בוסקילה תושבת העיר ז"ל, יצחק גלרנטר ז"ל תשוב העיר לשעבר שהוריו עדיין גרים בעיר ושני לוק ז"ל, מידי מחבלי החמאס בעזה.

הלילה, במבצע משותף של כוחות צה״ל והשב״כ, חולצו גופותיהם של החטופים שני לוק ז״ל, עמית בוסקילה ז״ל מאשדוד ויצחק גלרנטר ז״ל, תושב העיר לשעברשהוירו עדיין חיים בעיר, משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל.

לאחר הליכי זיהוי שבוצעו על ידי המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, יצאה הודעה ע״י נציגי צה״ל לכלל המשפחות. שני, עמית ויצחק נחטפו ונרצחו ע״י ארגון הטרור חמאס".

הודעץת דובר צה"ל:  "גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל חולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס. גופותיהם של החטופים חולצו במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל והיחידה המבצעית של השב״כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין. לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשרד הבריאות, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחותיהם. צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות בשעה קשה זו. דובר צה"ל קורא לציבור להימנע מהפצת שמועות וידיעות לא מבוססות, ולהישמע להודעות הרשמיות. צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים, תוך נטילת סיכונים מבצעיים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ספד לעמית ולאיציק: "עמית בוסקילה ואיציק גלרנטר שלנו אינם/ קייונו, התפללנו, החזקנו אצבעות אך הבשורה המרה הגיעה ואיתה הידיעה על מותם של עמית בוסקילה ואיציק גלרנטר בשבי חמאס. עמית, סך הכל בת 28 במותה, נחטפה על יד המרצחים מפסטיבל הנובה שבו חגגה את החופש. היא עוד הספיקה להתקשר לדוד שלה שמעון ולספר כי נורתה, אך מאז נותק איתה הקשר ומצבה לא היה ידוע. לאיציק ציינו בשבוע שעבר יום הולדת 57 יחד עם משפחתו וחבריו בתקווה שיראה ויידע שאנחנו איתו בכל רגע, אך התקווה נגוזה. במבצע נועז של כוחות הביטחון חולצו גופתיהם ויובאו לקבר ישראל, יחד עם חטופים נוספים. אשדוד כולה אבלה על מותם ומוסרת את תנחומיה למשפחתם האוהבת והכואבת. נעמוד לרשות המשפחות כל העת, ונלווה אותה ברגעים הכואבים האלה. יהי זכרם של עמית ואיציק ברוך".

 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך