גם ניבו לוי עוזב את הפועל אשדוד

לאחר שהקפטן עמרי קומשרו עזב את קבצת הכדוריד של הפועל אשדוד, גם לוי עזב. גם הוא למכבי ראשל"צ.
עוד שחקן בכיר נפרד מקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. לאחר שעמרי קמשור קפטן הקבוצה, ומי שמזוהה איתה, עזב, הגיע תורו של לוי, שעזב גם הוא כמו קושמרו למכבי ראשון לציון.
מהמועדון נמסר: "זה לא הופך ליותר קל לבשר על עזיבות, אבל זו דרכו של המועדון – וזו זכות גדולה לומר תודה ולהעריך. רק אמש נפרדנו מעמרי קושמרו, היום מניבו לוי. 5 עונות! מאות שערים. ניתורים לשמיים. עוצמות, והוא שותף בכיר להצלחות ולתארים – בהם רצף 3 גביעי המדינה, לטראבל האדיר ב-2022 עם האליפות, גביע המדינה וגביע ווינר-שופטים. תודה על המקצוענות, האישיות, החברות, ההשקעה, ובהצלחה בהמשך הדרך – כאשר ניבו לוי יחבור לעמרי קושמרו ב'בית מכבי' (וליוסי ביטרמן שכבר שם).
ניבו לוי: "קשה לסכם תקופה כזאת במועדון שהראה לי שהוא בית מהרגע שהגעתי אליו. 5 שנים שבהן צמחתי ביחד עם המועדון. מרגיש כאילו נפגשנו ברגע הנכון בקריירה שלי, ובשלב של אשדוד להתפתח בתור אגודה עם אנשים מדהימים שהפכו לחברים קרובים. אחרי תקופה כזאת אני מרגיש מוכן לאתגר הבא שלי, ורוצה להגיד תודה לכל האנשים שהיו שותפים לדרך על הפרקט וגם מסביבו. אני עוזב מועדון אבל תמיד נשאר במשפחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך