הסיפור הדרמטי מאחורי מציאת הילד שנעדר

מה שהמשטרה לא הצליחה, עשתה חן עשור – נמצא הנעדר בן ה-16 מיכאל בסקין.

עשור, אושיית רשת ושדרית אונליין טי.וי, התחקתה אחרי הנעדר ומצאה אותו אצל דמות בגירה מוכרת מרשת הטיק טוק. המשטרה חוקרת את האירוע.
מיכאל בסקין.

אחרי כשבוע שהילד מיכאל בסקין בן 16 מאשדוד נעדר והיה חשש לחייו, הוא נמצא בריא ושלם בדירה ברמת גן אצל דמות בגירה ידועה מרשת "הטיק טוק".  מה שהמשטרה לא הצליחה לעשות, לאתר אותו, הצליחה חן עשור אושיית רשת ושדרית "אונליין טי וי",שהיזומה שלה גרמה למציאתו והחזרתו לביתו.

הכל החל שמיכאל נעדר זמן רב ולא אותר. עשור ראתה את הפרסומים כי הילד נעדר ויצרה אתמול, רביעי, קשר עם אימו. היא שמעה שהיא אובדת עצות וזקוקה לעזרה.

חן עשור. בזכותה.

עשור פרסמה סרטון בטיק טוק  וסיפרה כי צריכים עזרה במציאתו. הבוקר, חמישי, שתי בנות התקשרו אליה ואמרו שהן יודעות איפה הוא נמצא. הן סיפרו שהן אצל אותו גבר מבוגר המוכר מאוד ברשת "הטיק טוק"   חן עשור התקשרה לאמא וביקשה את השם והמספר של הקצין שחוקר את העניין מטעם משטרת אשדוד.

היא הגיעה אל השוטר המטפל בשם צחי, סיפרה לו היכן הילד והוא הוציא אל הבית ברמת גן ניידת משטרה. עשור עצמה הגיעה עוד לפני המשטרה כשהיא מתצפתת אל הבית לראות שהכל בסדר. כשהגיעה המשטרה אל הבית לקח זמן רב עד שפתחו את הדלת, אבל לבסוף המשטרה נכנסה ומיכאל נמצא והושב לביתו. הסתבר אגב שהיה שם ככל הנראה עוד קטין שברח.

המשטרה בשלב הזה חוקרת את האירוע, כולל את אותו בגיר שאצלו נמצא מיכאל בסקין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך