תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 17/05/24 ועד – 23/05/24.

תחזית אסטרולוגיה

טלה: רבים מכם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של חוסר שלמות והימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים, והן מבחינה נפשית ורגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול.

 

שור: הקלף השבועי מצביע על כך שבשבוע הקרוב רבים מבני מזל שור מוצאים את עצמם מתמודדים אל מול חוסר ודאות שמציב אותם תלויים בין שמים וארץ מבלי יכולת להשפיע על מהלך הדברים שמתרחשים בחייהם כעת. היכולת לשחרר מתוך הבנה שכך מוטב לכם יותר חשובה בשבוע זה.

תאומים: בשבוע זה עליכם להימנע מהססנות יתר מתוך הכרה ברורה שיש לכם את כל היכולות הדרושות כדי לצלוח כל משימה. יצירת תוכנית ולוח זמנים יכולה לסייע לכם לארגן את המשימות שלכם ולמנוע מכם את הססנות. נסו לכתוב רשימה של משימות ולהקצות זמן מוגבל לכל משימה.


סרטן: המהות של השבוע מלמדת על התמודדות אל מול חוסר יציבות כזה או אחר (רגשי וכלכלי) באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם.

 

אריה: היכולת לזהות ולנצל הזדמנויות בתבונה עומדת במרכזו של שבוע זה. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת.

 

בתולה: הקלף השבועי שלכם מלמד על כך שזהו שבוע של החלמה, ריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם.

 

מאזניים: המהות של השבוע הוא בעניין מהות רוחנית. זהו זמן טוב לתכנן תוכניות ולהכין מהלכים לגבי העתיד לבוא. עדין אין זה זמן להוציא אל הפועל  את התוכנית אבל לאלו מכם שיקפידו להכין מבעוד מועד תוכנית סדורה, יהיה הרבה יותר קל לממש את חזונם במציאות.

עקרב: בלבול רגשי כזה או אחר מקשה עליכם לקבל את ההחלטות הנכונות. חשוב לזכור שהישארות ממושכת בכאוס רגשי, יובל לבסוף למצב שאין בו כל חפץ ולכן מומלץ בחום למהר ולפתור סוגיות רגשיות. בשבוע הקרוב, משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים.

 

קשת: רוח גבית מאפשרת לכם בשבוע זה ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער לעבר המטרות שהצבתם. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חלום שברצונכם להגשים מצריכים מכם לאמץ אסרטיביות.

גדי: רבים מכם סוחבים בתוך לבם עצבות כזו או אחרת. נכון שמעת לעת אתם מפזרים סביבכם גם חיוכים, אך באמת הפנימית שלכם אתם שרויים בעצבות או בחוסר חשק ורבים מכם מתקשים להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, הדבר יוצר דאגה וחוסר שקט נפשי שבאים לידי ביטוי כחולשה פיזית והעדר אנרגיה.

 

דלי: הדגש השבוע יושם בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים. בבית: לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית.

 

דגים: התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול השבוע הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל דגים לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך