דור סער חתמה במכבי בנות אשדוד

זו החתמה שניה לעונה הקרובה. סער: "מודה על ההזדמנות והאמון שהמועדון והצוות המקצועי נותנים בי ומאמינה שנוכל לעשות דברים גדולים יחדיו".

קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד ממשיכה בהחתמות לעונה הבאה. דור סער חתמה בקבוצה.

המדובר באחת השחקניות הבולטות בעונה שהסתיימה לא מכבר, הקלעית המובילה מבין הישראליות בעונה הסדירה, בעלת שליטה בכדור, יכולת קליעה מכל טווח ויכולת מסירה שמפצחת הגנות. קודם לכן החתימה הקבוצה את מאי רווח.

דור סער: "אני שמחה מאוד להצטרף לשורותיה של מכבי בנות אשדוד, מועדון מפואר שמתחרה על כל התארים לאורך כל השנים. אני מעריכה ומודה על ההזדמנות והאמון שהמועדון והצוות המקצועי נותנים בי ומאמינה שנוכל לעשות דברים גדולים יחדיו. מחכה להכיר לעומק את האוהדים, ולשתף פעולה עם הצוות, המאמנת והשחקניות".

מהנהלת המועדון נמסר לאחר חתימת ההסכם: " יש שחקניות שלא צריך להרבות במילים לגביהן, דור היא אחת מהן. מדובר בשחקנית עם כישרון ענק ויכולות שאי אפשר ללמד. אנחנו שמחים על ההחלטה לצעוד בדרך משותפת ואין לנו ספק שדור בחרה בבית הנכון "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך