"סמכו עליי מהיום הראשון. לא פשוט לקבל אמון כזה מההנהלה"

אלי לוי מאמנה של מ.ס אשדוד לאחר הניצחון 0:2 על הפועל ת"א שקבע שאשדוד נשארת לעוד עונה בליגת העל. לוי צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. חמודי כנעאן: "ידעתי שאצטרך להיות מוכן למאני טיים כשהקבוצה צריכה אותי".
אלי לוי (צילום: משה סידי).

לאחר שחגגו את ההישארות בליגה בסטייל עם ניצחון 0:2 על הפועל ת"א בבלומפעלד, חגגו השחקנים בחדר ההלבשה. השמחה במועדון הייתה עצומה. ניצחון גדול שסיים עונה לא פשוטה בכלל. המאמן אלי לוי צפוי להישאר עונה נוספת.

אלי לוי: "תחושות מדהימות, עלינו מול 30 אלף צופים כאילו הזמינו אותנו לאירוע. אמרתי לשחקנים שהקהל הזה יכול לעזור לנו, עם אווירה מיוחדת, והשחקנים נתנו פה הופעה, אני מוריד בפניהם את הכובע, מגיעות להם כל המחמאות, הם השאירו אותנו בליגה. סמכו עליי מהיום הראשון. לא פשוט לקבל אמון כזה מההנהלה, גם כשהפסדנו 6 משחקים רצוף. העריכו את העבודה שלי, הבטחתי לג'קי שלא אאכזב אותו, ושמח שהצלחנו לעשות את זה. באנו לשחק כדורגל, אמרתי לשחקנים שנבוא שקטים, רגועים, ממשומעים, לעמוד נכון טקטית, וזה מגיע לנו".

חמודי כנעאן (צילום: משה סידי).

חמודי כנעאן קשר הקבוצה: "תחושה של סגירת מעגל. הייתה עונה קשה מאוד, שמח שסגרנו אותה בצורה הכי יפה שיש. אי אפשר לתאר את זה במילים, זו פשוט שמחה. מבחינה אישית הייתה שנה לא פשוטה, קשה מאוד, עם הרבה קשיים בדרך, ידעתי שאצטרך להיות מוכן למאני טיים כשהקבוצה צריכה אותי, ושמח שחזרתי למשחק החשוב הזה ועמדונו במטרה. בשלוש השנים האחרונות לא היה לנו מאבק הישרדות כזה, השנה לא הלך לנו, היו הרבה שינויים ופצעיעות, אבל גם הפעם הראינו אופי והצלחנו לשרוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך