החלו ההכנות לעונת 24/25 בליגת העל

עם ניצחון ענק 0:2 על הפועל ת"א, בבלומפילד, הבטיחה מ.ס אשדוד עוד עונה בליגת העל. הפועל ת"א ירדה ליגה!
צילום: טל אקוקה.

לא היה מה לדבר לפני משחק כזה. פשוט לעשות בו הכל בכדי לא להפסיד!

המשחק בשבת של מ.ס אשדוד בבלומפילד מול הפועל ת"א, שני מחזורים לסיום העונה היה משחק העונה ובמקרה הזה משחק על עונה. אשדוד הגיענה עם נקודה יותר מהפועל ת"א שמתחת לקו האדום. תיקו היא הייתה משאירה את ההכרעה למשחק האחרון בבית מול הפועל ירושלים, ניצחון היה מביא אותה לעוד עונה בליגת העל והפסד היה ככל הנראה מוריד אותה. אין מה להסביר יותר. זהו המאני של המאני טיים. זה נגצר בניצחון ענק של אשדוד 0:2 על הפועל ת"א שהבטיחל עוד עונה בליגת העל. הפועל ת"א ירדה.

הקהל של אשדוד. (צילום: טל אקוקה).

הפועל ת"א חיפשה הכרעה, בדחיפת הקהל. אבל ההתקפה הראשונה שהיא תקרבה לשער הייתה  (15) כשסתיו טוריאל, אקס אשדד בעט כדור שהורחק לקרן. לאיוס (19) שלח כדור מ-25 מורים והרוש היה במקום. אשדוד מצידה הגיעה לראושנה לסיכון השער של הפועל ת"א אחרי 24 דקות. חמויד כנעאן התקדם ובעט כדור שטוח ליד הקורה. אשדוד ידעה שבשער הפועל ת"א רוי ברנס הצעיר וההוראה הייתה לחפש את השער של הפועל.

ההזדמנות של המחצית הייתה בדקה ה-34 אוז'בולט קיבל כדור מצוין המשיך מהאוויר מתוך הרחבה והכדור הלך לעמוד. כמעט 0:1 להפועל ת"א. ההזדמנות של אשדוד מצד שני (41) הייתה במתפרצת בה בוטאקה הגיע למצב בעיטה מחוץ לרחבת תל אביב וברנס הדף לקרן. הפועל הגיבה עם מבצע נהדר של ציבוטה (43) שהגיע מול אריאל הרוש והכדור שלו עבר סמוך לקורת אשדוד. מזל גדול לאשדוד. המחצית נגמרה בתיקו מאופס.תוצאה טובה לאשדוד.

צילום: טל אקוקה.

הפועל פתחה בלחץ. הייתה חייבת שער. באחד המצבים (57) הכדור הגיע לרן בנימין ויציאה מצוינת של אריאל הרוש באחד על אחד, מנעה שער. בן הרוש מהצד השני (59) מצא את ברנס מופתע והכדור שלו ממחצית המגרש והוא הרחיק בקושי לקרן. את הקרן הגביה בוטאקה (59) ורוברטסון כבש את ה-0:1. עברו 2 דקות וחמודי כנעאן כבש את השני. אבל ה-VAR קרא לשופט גל לייבוביץ' שפסל את השער בטענת עבירה של כנעאן לפני השער.

אבל בדקה ה-67 גם ה-VAR כבר לא עזר. אשדוד יצאה למתפרצת ברנס הדף לא טוב וסתיו נחמני המשיך לרשת הגובהה מתוך הרחבה 0:2 לאשדוד. תם הטקס? הפועל ניסתה (73) כשצ'יבוטה קיבל כדור רוחב ובעט חזק מ-15 מטר, אבל הרוש התעופף והדף לקרן. אשדוד הוסיפה עוד שער (79) אבל הדגל עלה לנבדל. הפועל ניסתה, אבל אשדוד לא ויתרה.

ואז היא הגיעה. שריקת הסיום. אשדוד עם 0:2 נותרה בליגת העל! הפועל ת"א ירדה ללאומית!

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, רוברטסון, בן הרוש, גיל כהן (אוואני, 46), סבן, שחף, כנעאן (טמם, 71), בוטאקה(שלו הרוש, 90), אברג'יל (מוצ'ה,46), נחמני (בן זקן, 90).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך