תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 10/05/24 ועד – 16/05/24.

תחזית אסטרולוגיה

טלה: עליכם להתמיד לאורך זמן. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים שרבים מכם חווים, אלוהים אוהב אתכם. זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

 

שור: כלפי חוץ אתם מנסים לשדר עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. דווקא כעת שאתם חלשים מבחינה אנרגטית, כדאי לדעת שלחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הקפידו להסתכל על חצי הכוס המלאה והתמקדו במה שיש ולא במה שאין.

 

תאומים: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר.

 

סרטן: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכל הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכתם. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב.

 

אריה: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לריענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול יוצרת מתח ותסכול. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה.

 

בתולה: חשוב לכם שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב, ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

 

מאזניים: מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות יעזרו לכם למצוא את הנתיב הרוחני בו עליכם לצעוד. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שבתקופה הקרובה יש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית.

 

עקרב: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג.

 

קשת: הגיע הזמן להאמין בעצמכם ומה שאתם מסוגלים לעשות ולהשיג. לכן אל תפחדו ותנו גז פשוט תעזו להעיז. לדורשי העבודה שביניכם – זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר.

 

גדי: אווירה פסימית מוצאת אתכם בשבוע זה קצת מדוכדכים. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה. שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית. עליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם.

 

דלי: חוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר. עמידה על עקרונותיכם תעזור לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה. הקלפים משקפים שאתם צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם. מאבק שאתם מנהלים תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תועיל לכם.

 

דגים: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ו/או ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך