ולתפארת מדינת ישראל

"ניצב אמיר כהן. אין ראוי ממך, אתה סמל ומופת ועוד רבות ידובר ויסופר על הנועזות שלך"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בפוסט הוקרה לניצב אמיר כהן, מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל, שנבחר להדליק משואה ביום העצאמות ה-76 למדינת ישראל. ד"ר לסרי: "אחד מגיבורי המלחמה הזו, שיצא להילחם בגלי המחבלים שתקפו את ישראל בכל החזיתות, ועל אף פציעתו המשיך להילחם וחיסל עם פקודיו עשרות מחבלי חמאס".
ד"ר לסרי וניצב אמיר כהן.
ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, כתב פוסט הוקרה לניצב אמיר כהן, מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל, על בחירתו להשיא משואה בטקס יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל.
ד"ר לסרי כתב: "כן ירבו מפקדים כמותו! ניצב אמיר כהן, מפקד מחוז דרום של משטרת ישראל, מגלם במעשיו את גבורתם של שוטרי ושוטרות המחוז מאז בוקר השבעה באוקטובר. כשהכריזו על כך שידליק משואה, נמלאתי גאווה על ההכרה שקיבל אחד מגיבורי המלחמה הזו, שיצא להילחם בגלי המחבלים שתקפו את ישראל בכל החזיתות, ועל אף פציעתו המשיך להילחם וחיסל עם פקודיו עשרות מחבלי חמאס, מנע חדירה של כוחות גדולים יותר אל שטח המדינה מכיוון הים והיבשה.
אני פוגש את אמיר בהערכות המצב, רואה את הנחישות שלו לצד הצניעות הגדולה, את הנכונות שלו לעמוד בכל משימה שתבטיח את שלומו ובטחונו של הציבור בכל זמן. אלו האנשים שמרכיבים את מדינת ישראל, בונים את חוסנה וראויים לכל הערכה. אלו הגיבורים שלנו, בשר ודם, שאנחנו כחברה נושאים אליהם עיניים והם מחזירים לנו ביטחון.
אמיר המפקד, אין ראוי ממך, אתה סמל ומופת ועוד רבות ידובר ויסופר על הנועזות שלך במהלך הלחימה. נתרגש יחד איתך כשתעלה המשואה!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך