ויצ"ו מציינת את יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיתקיים השנה ביום שני ה 6.5.24

אירוע זיכרון בסלון לציון יום השואה והגבורה יתקיים בסניף ויצו אשדוד, במהלכו יו"רית הסניף הגב' אירית אסרף תראיין את הדור השני – בנות מדברות עם אימהותיהן ניצולות שואה. האירוע יתקיים בהשתתפות: יהודית אסרף אמה של אירית,  נאוה מוקי, מירי תמם, ענת אלון, ובליווי מוסיקלי על ידי אלי קורן. האירוע יתקיים ביום ראשון ה 5.5.24 בשעה 11:00 בבוקר, בסניף ויצו אשדוד ברחוב יאיר 4 אשדוד.
הקהל הרחב מוזמן.

לדברי אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל, "במיוחד בימים אלו, עלינו כולנו להמשיך ולהזכיר לדורות הבאים ולכל העולם את הזוועות שנעשו לעם היהודי רק בשל זהותו היהודית. גם בשבעה באוקטובר נרצחו יהודים בשל היותם יהודים כאשר השנאה והאנטישמיות נחשפה בעוצמה בכל העולם. לא עוד!

תודה לכל יושבות ראש הסניפים והמתנדבות היקרות והמסורות ששמות לנגד עיניהן חובה זו ומארגנות אירועים חשובים אלה לשמיעת עדויותיהם של ניצולי וגיבורי השואה עבור הציבור הרחב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך