השכרת רכבי יוקרה בדובאי – איך זה עובד ולמה זה כדאי?

דובאי היא יעד מאוד אטרקטיבי עבור לא מעט תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר ביעד האטרקטיבי ביותר במזרח התיכון כולו. בשנים האחרונות, גם התייר הישראלי הצטרף לחגיגה, וזאת הודות להסכמי אברהם ההיסטוריים, ואילו המגמה רק התעצמה במהלך תקופת הקורונה, בה דובאי הייתה פתוחה לחלוטין בניגוד להמון מדינות אחרות
תמונה:freepik

רגע – למה שנרצה ללכת על השכרת רכבי יוקרה בדובאי?

 

הנה כמה סיבות מרכזיות שבזכותן השכרת רכבי יוקרה בדובאי זו אפשרות משתלמת לכל הדעות:

 

  • בגלל החוויה – רכבים להשכרה בדובאי זו אמנם תוספת פרקטית שמשדרגת מאוד את הטיול שלכם – אבל זו חוויה יוצאת דופן בפני עצמה. באיזו הזדמנות אחרת כבר תראו את עצמכם נוהגים ברכבים עליהם כל אחד חולם? בכלל, כאשר לוקחים בחשבון את הכבישים בדובאי שנועדו לחווית נהיגה מושלמת מבינים עד כמה מדובר באפשרות שיכולה לשדרג את הטיול שלנו.

 

  • להגיע ממקום למקום ביעילות – התחבורה הציבורית בדובאי בסך הכל די טובה – אבל אתם עדיין תלויים פחות או יותר בזמני ההגעה, וחשוב גם לציין כי האטרקציות השונות בדובאי ממוקמות די רחוק אחת מהשנייה. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מכל מה שיש לדובאי להציע ולבקר בכמה אטרקציות שונות – כמובן שהתניידות באמצעות תחבורה ציבורית זו אפשרות פחות אידיאלית. עם השכרת רכבי יוקרה בדובאי לעומת זאת, אתם עצמאיים לחלוטין, ואילו הדבר היחידי שאתם תלויים בו הוא לוח הזמנים שלכם. 

 

איך השכרת רכבי יוקרה בדובאי עובדת?

 

לפני הכל כמובן שתצטרכו לבחור את הרכב שמוצא חן בעיניכם ולהזמין אותו. לאחר מכן תעברו אישור של ההזמנה ושל כל הפרטים החשובים (כמו ביטוח, ניסיון נהיגה בפועל, רישיון נהיגה, רישיון בינלאומי וכיוצא בכך) ובמידה והכל עובר כשורה – החברה תמשיך הלאה ותכין את ההזמנה שלכם. אחרי שסיכמתם על מועד הגעה ואיסוף, הרכב יחכה לכם בנקודה עליה סיכמתם ובזמן עליו סיכמתם ורק ימתין שתנהגו עליו ותצברו אינספור חווית באחד היעדים הנחשקים והמעניינים ביותר שתוכלו לבקר.

 

דגשים חשובים על השכרת רכבי יוקרה בדובאי

 

  • הגבלת גיל – מותר להשכיר רכבים בדובאי ובכלל, לנהוג בכל רחבי העיר רק מגיל 21 ואילך. חברות השכרה מסוימות יעדיפו להשכיר רק לנהגים מגיל 24 ומעלה, וברוב המקרים מדובר על חברות המציעות לכל הדורש השכרת רכבי יוקרה בדובאי. יכול להיות שהעלות תהיה מעט גבוהה יותר מאחר ומדובר בנהגים צעירים – חשוב לדעת זאת מראש.

 

  • אפס סובלנות לאלכוהול – לא כמו בישראל, בדובאי אין כמות מותרת של אלכוהול בדם, ובעצם אם שתיתם אפילו טיפה אחת של אלכוהול – חל איסור מוחלט לנהוג. חשוב לציין כי האכיפה בדובאי די קפדנית, כך שאם אתם רוצים להימנע מקנסות ואף עונשים – חשוב מאוד להיזהר ולא להקל בכך ראש.

 

  • להימנע מטלפון בזמן נהיגה – חלה מדיניות של אפס סובלנות גם כלפי שימוש בטלפון בזמן הנהיגה, ולמעשה כמו בארץ – מותר לכם להשתמש אך ורק בדיבורית ברכב.

 

  • רישיון בינלאומי – עבור נהיגה בדובאי תצטרכו להוציא רישיון בינלאומי, את זה תוכלו לעשות ברוב רשתות הפארם או האופטיקה המובילות בישראל בעלות סמלית של בין 8 ל-15 ש"ח. אם אתם אזרחים אמריקאיים, קנדיים או בריטיים ויש לכם רישיון נהיגה של אחת המדינות האלו שלב זה אינו חל עליכם.

 

בשורה התחתונה

 

אין ספק כי בשל כל היתרונות הטמונים בכך – השכרת רכבי יוקרה בדובאי זו תוספת נהדרת לחופשה שלכם. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של הרכבים שכולם אוהבים להשכרה בכל רחבי דובאי. רוצים לראות עוד רכבי יוקרה להשכרה בדובאי? לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך