טיפים לסטייל מהיר במינימום מאמץ

בקצב החיים המהיר והתובעני לא תמיד יש לנו זמן מדי בוקר או במהלך היום לגבש הופעה מוקפדת – לחשוב איך הפריטים משתלבים זה עם זה, לחפש אחר תיק נעלם או להחליף מספר פעמים בגדים עד שמצאנו את השידוך המושלם
Photo by Kateryna Hliznitsova on Unsplash

הבשורות המעודדות הן שסטיילינג לא חייב להיות משימה ממושכת ומתישה – המדריך הבא יצייד אתכן בטיפים יעילים כיצד עצב מראה יומיומי נהדר במינימום זמן ובמקסימום הצלחה והמחמאות יגיעו במהרה. 

הפריטים החיוניים ביותר בהישג יד
תמיד כדאי להחזיק במלתחה כמה פריטים קלאסיים שפשוט אי אפשר בלעדיהם כמו חולצת כפתורים לבנה עם צווארון לפי העדפתך כן או לא, שמלה שחורה סולידית, ג'ינס מחטב ומעצב בגזרה ישרה או סקיני, בלייזר ייחודי פורמלי ומכנסיים מחויטים וחולצת T חלקה או עם הדפס אהוב.
תוכלי ליצור ביניהם שילובים אינסופיים והם תמיד באופנה, צולחים כל מגמה ובהתאם לעונתיות תשני את הצבעוניות או את אורך השרוולים ואת הרכב הבד.
דעי מראש מהן הגזרות הנכונות עבורך, טפלי היטב מבחינת הוראות כביסה בבגדים והכיני את עצמך לקסם השכבות כך שתוכלי לעטות ולקלף בהתאמה אישית.

התאבזרי בשיק
תכשיטים הם החברים הטובים ביותר של כל אחת וכדאי לשלב באוסף תכשיטים מיוחדים לנשים שלך, את התכשיטים הבאים: צמיד ליד לנשים בין אם קשיח או אלסטי, בצורת שרשרת, עם פנינים או יהלומים או כסף סטרלינג או ציפוי זהב שגם הם תמיד באופנה או מבחר צמידים שתוכלי לשנות ולעדכן בהתאם לצו האופנה ולקו הסגנון של ההופעה. כמו כן, שרשרת עם תליון לצד צ'וקר צמוד יותר וכן עגילים צמודים או חישוקים שגם הם שומרים על מעמדם.
אפשר להתאבזר גם לפי הטרנדים השונים כמו עגילים הצהרתיים שמוסיפים נוכחות דומיננטית או לערבב שרשראות במראה של רבדים משתנים ושכבות למשל, דוגמאות עדינות עם תליון דומיננטי. 

נגיעה של צבע על רקע מונוכרומטי
נסי תמיד לבסס את הרקע של ההופעה ולגבש מסגרת בין אם גוונים מונוכרומטיים או צבע אחיד כלשהו, למשל, פסטל גלידתי שמאוד פופולארי בעונה החמה ועל זה הוסיפי טוויסט מעניין בדמות נגיעה של צבע מנוגד או צבע נועז וססגוני שיוכל לתת חיזוק ולהוסיף ממד וויזואלי מעניין.
המגע הצבעוני יכול לבוא לידי ביטוי בדמות נעליים, אביזרים כמו חגורה, כובע מדליק או תיק.
זכרי שסוד הקסם תמיד הוא איזון ואת בהחלט מעוניינת לאזן בין פריטים בוהקים ובולטים לפריטי אופנה רגועים, מאופקים וסולידיים על מנת להשיג את הפרפקט מאץ'. בכל מקרה, אל תחששי לערבב ולחבר בין הדפסים גיאומטריים או פסים ונקודות והדפסי גרפיטי על רקע של בגדים רגועים ונינוחים יותר. 

ההשקעה משתלמת
השקיעי בפריטים איכותיים ועמידים כבגדי בסיס וכן בתכשיטים בעלי עמידות ותוחלת חיים גבוהה על מנת שתמיד יהיה לך עוגן איכותי במלתחה ולצידם תמיד תוכלי להתאבזר בתכשיטים או באקססוריז עונתיים המתחלפים בהתאם לטרנדים השונים. ניתן לשחק תמיד עם הפרופורציות והצבעים ולהיות יצירתיים.
כדאי להכין מבעוד מועד את השילובים השונים במיוחד אם ידוע מהם תנאי מזג האוויר וכן אופי האירוע. אם היום שלכן עתיר שינויים, למשל, פגישות עבודה ולאחר מכן בילויים, כדאי לחשוב איך כל שכבה תתאים להלך הרוח של האירוע או השלב ביום במקום להחליף בגדים במהירות ובלחץ – ניתן פשוט להוסיף ז'קט או עליונית או להפך, להסיר אותן לקראת.
כמו כן, כדאי לבחור נעליים שיתאימו לשלבים השונים במהלך היום וייראו נהדר הן עם שמלה והן עם ג'ינס, ביגוד ספורטיבי וערב בו זמנית ויהיו נוחות לנעילה ממושכת. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך