מזעזע

(צפו) משטרה, מכות ומה לא: אירוע מזעזע הערב בסניף פארם בעיר שכמעט נגמר באסון

לובה רויטמן לאשדוד אונליין: "המנהלת בבית מרקחת החליטה להרים ידיים ולצעוק ואף לתת לי מכות בזמן שהבת שלי בת 4 רואה את מה שנעשה לי. הזמנתי משטרה בזמן שאני על הרצפה פצועה וחבולה".

לובה רויטמן תושבת העיר בשנות ה- 30 הגיעה הערב לסניף של רשת פארם ברובע בעיר ביחד עם אמא שלה בת ה- 57 וביתה הקטנה לקנות תרופת "אוזמפיק" עבור האמא שזקוקה לתרופה החשובה.

את התרופה הם מקבלים על ידי מרשם שבתוקף לעוד מספר חודשים אך מה שקרה מספרת ביתה לובה לאשדוד אונליין "הגענו לקחת את התרופה לפני מספר ימים וביקשו מאיתנו להשאיר את המרשם (דף מקור) במקום ויתקשרו אלינו מתי שיגיע. היום שהגענו לקחת לאחר שלא יתקשרו, מנהלת הבית מרקחת פשוט החליטה לא להחזיר לנו את מרשם המקור בטענה שהתרופה פג תוקף וכי ישתנה המדיניות לגבי תרופה הנוכחית וכי יש תרופת תחליף חדשה שעולה הרבה יותר יקר".

לובה ממשיכה לשתף את אשדוד אונליין: "אנחנו ביקשנו בצורה יפה שאין לנו צורך בתרופה החדשה וכי אנחנו רוצים את דף המרשם ואישור המקור וללכת. היא החליטה להרים ידיים ולצעוק ואף לתת לי מכות בזמן שהבת שלי בת 4 רואה את מה שנעשה לי. הזמנתי משטרה בזמן שאני על הרצפה פצועה וחבולה ובסוף לקחתי ממנה את המרשם שחשוב לנו תוך כדי שאני מפונה לחדר מיון באסותא".

תגישי תלונה במשטרה? 

"ממש הרגע קיבלתי שחרור ממיון. אני הולכת להגיש תלונה במשטרה ומקווה מאוד שהמנהלת הזאת תענש בחומרה".

פנינו לקבל תגובה ונפרסם זאת כשתתקבל 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך