משחק של החמ(ץ)ה

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ הערב, ראשון, בנתניה מול חדרה כשהיא מתחת לקו האדום, אשדוד כבר הובילה 1:2 וסיימה לבסוף בתיקו 2:2. תיקו שגרם לה להחמיץ אפשרות לעלות מעל לקו האדום.

מה נשתנה? או האם ישתנה? זה מה ששאלו במ.ס אשדוד לפני המשחק מול הפועל חדרה, הערב, ראשון, בנתניה. ניצחון של מ.ס אשדוד היה מעלה אותה מעל לקו האדום, וזה חתיכת שינוי. חדרה רצתה ניצחון שישאיר אותה מעשית ורשמית בליגה. בסיום שתי הקבוצות נותרו רק עם הרצון, שכן הן חילקו את הנקודות בינהן בתיקו 2:2. אשדוד שהייתה עדיפה וכבר הובילה 1:2, החמיצה הזדמנות גדולה לעשות סדר גם בתחתית ולהחלץ.מהקו האדום.

קצת בתוך הדקה השנייה והנטי כבש את אחד השערים היפים שראינו. כדור ארוך מהשוער אריאל הרוש הגיע לאזיקל הנטי שהסתובב ושלח טיל לרשת העליונה. איזה גול!! 0:1 אשדוד. מהר. מאוד. אבל אז גם חדרה חזרה מהר. מידי. רוסלן ברסקי (8) בישל כדור מדויק לג'יימס אדניי, שעצר עם החזה והוציא גם הוא כדור אדיר לרשת הגבוה – 1:1. איזה משחק קיבלנו.

אשדוד הייתה זו שלחצה במחצית הזו. חדרה הסתפקה ביציאה למתפרצות. רבע שעה לסיום היא גם קיבלה את השער השני שלה. רביד אברג'יל, שלא היה מיועד להרכב ונכנס אליו רק לפני המשחק לאחר שיעקב בריהון נפצע בחימום, סיבסב שני מגיני חדרה ובעט על סף הרחבה מדויק לפינה הימנית פנימה. עוד שער יפייפה, והכי חשוב  –  1:2 לאשדוד. בצדק. זו גם הייתה תוצאת המחצית, בה אשדוד הייתה עדיפה על המגרש ועל לוח התוצאות.

חוגגים את השער של הנטי (צילום: משה סידי)

אלי לוי והשחקנים שלו הבינו שהם צריכים עוד גול. ידעו שאי אפשר להסתפק ביתרון נזיל כל כך. לכן היא הקבוצה משיכה את המגמה של המחצית הראשונה וחיפשה את השער של חדרה. 6 דקות במחצית, ג'ורדן סבן שלח כדור חזק מעל המשקוף של שוער חדרה הרמן לאותת על הכוונות.

אשדוד הייתה קרובה לשלישי במתפרצת (61) כשבוטאקה הגיע למצב מצוין ברחבת חדרה, הוציא לנועם מוצ'ה שבעט מ-10 מטרים, ורק רגל של מגן חדרה מנעה שער. גם חדרה הייתה קרובה כשסמי בורארד (67) נשאר פנוי (איך איפשרו לו?) ובעט מתוך הרחבה מעל לשער.

רבע שעה לסיום אשדוד נותרה המומה ואיבדה את היתרון. כדור פשוט שלא הורחק טוב על ידי עומרי בן הרוש הפך למתפרצת של חדרה שבסיומה אלעד מדמון הגיע מאחור, רועי לוי לא ראה אותו ומדמון הוכשל.  ה-VAR קרא לשופט שלום בן אברהם שקבע שהייתה הכשלה ואת הפנדל בעט סמי בורארד פנימה 2:2. גם בסיום. אשדוד נשארה מתחת לקו האדום עם אותן נקודות כמו להפועל ת"א. איזו החמצה.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, רוברטסון, בן הרוש, גיל כהן, נדז'י, סבן, מוצ'ה (שחף, 80), בוטאקה (כנעאן, 86), אברג'יל (אדיר לוי, 90), הנטי (נחמני, 80).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך