סערה ברשת: חברת הכנסת מיכאלי על גדוד "נצח יהודה": "גדוד מסוכן שהורג פלסטינים ומתעלל בהם"

מיכאלי: "גדוד שהשאיר אזרח פלסטיני-אמריקאי בן 80 למות בשטח, שהורג פלסטינים ללא סיבה אמיתית, גדוד שמכה עצורים פלסטינים ומתעלל בהם".

לאחר הטלת הסנקציות אמש של ארצות הברית על גדוד "נצח יהודה" סיפור שעורר סערה גדולה בין ישראל לארצות הברית וגררה שורה של תגובות מכלל קצוות הקשת הפוליטית בישראל, הפעם הגיע התור של התורן הקיצון להגיב כשהפעם הייתה זאת מרב מיכאלי שיצאה בפוסט בפייסבוק נגד גדוד נצח יהודה ובטענות קשות מאוד.

בפוסט שפרסמה כתבה מיכאלי: "סנקציות על גדוד נצח יהודה הן צעד חמור, קשה ומדאיג ביותר. התגובה להן צריכה להיות נפילה של אסימון, הכרה במציאות והבנה שהתנהלות ישראל בשטחים לא תוכל להמשך.

ההתנהלות האלימה והמושחתת של גדוד נצח יהודה ומסביבו ידועה כבר שנים, ולא נעשה דבר כדי להפסיק אותה. כבר לפני שנתיים הקימה ארה"ב צוות חקירה על הגדוד, הדרג המדיני והצבאי לא יכולים להעמיד פנים שלא ידעו על זה".

עוד הוסיפה מיכאלי: "במקום התפכחות והתמודדות, אנחנו מקבלות שוב עוד מנה של הכחשה ומריחה, שקרים וכיסוי המציאות המרה. הכחשות שהביאו למצב שבו בת הברית האסטרטגית החשובה ביותר של ישראל מטילה סנקציות על גדוד בצה"ל.

נצח יהודה הוא גדוד בצה"ל שהיה צריך לפרק לפני שנים רבות. רוב החרדים שמשרתים בצה"ל לא משרתים בו היום. זה גדוד של "נערי גבעות" וסתם כאלה שרואים בדת תירוץ לתקוף ערבים.

זה גדוד שמכשיר את אלימות המתנחלים וגם מייצר אותה בהתלהבות בעצמו. גדוד שהשאיר אזרח פלסטיני-אמריקאי בן 80 למות בשטח, שהורג פלסטינים ללא סיבה אמיתית, גדוד שמכה עצורים פלסטינים ומתעלל בהם.

להגן באופן אוטומטי על גדוד נצח יהודה ולהגיד שהוא "חלק בלתי נפרד מצה"ל" מטיל צל כבד על צה"ל כולו. זה אחד הדברים שגורמים להשחתה של צה"ל, פוגע במקצועיות שלו וביכולת שלו לנצח, בנוסף לנזק הבינלאומי החמור ללגיטימיות של ישראל".

לסיום הוסיפה מיכאלי: "כפי שאמרתי וכתבתי כבר שנים – אסור לצה"ל להקים יחידות הומוגניות לפי מוצא או אידיאולוגיה. אלה מיליציות מסוכנות לכל דבר. בטוחה שיש שם גם חיילים שיכתולו להשתלב ביחידות בצה״ל וצריך לאפשר להם את זה.

הסנקציות הללו חייבות לגרום לצה"ל להבין את זה, לפרק את נצח יהודה בדחיפות ולפעול בהתאם להבא. בבניין הכח הפיסי וגם בבניין הכח המוסרי".

צילום: צילום מסך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך