יעקב בריהון: "יש לנו חמישה גמרים"

אמר את הדברים לקראת המשחק מול חדרה (נתניה, 19.00), ביום ראשון. המאמן אלי לוי: "בשני המחזורים הראשונים בפלייאוף התחתון צברנו 4 נקודות ולא ספגנו ונרצה להמשיך בדרך הזו". חמודי כנעאן יהיה בסגל. עד לתום העונה נותרו 5 מחזורים.
יעקב בריהון (צילום: משה סידי)

מ.ס אשדוד צברה 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים שלה בפלייאוף התחתון. ביום ראשון (נתניה, 19.00), היא תצא למשחק חוץ מול הפועל חדרה, שרוצה להבטיח את ההישארות שלה בליגה. המאמן אלי לוי והחלוץ יעקב בריהון, התייחסו בשישי למשחק החשוב. עד לתום העונה נותרו 5 משחיק ליגה.

אלי לוי, מאמן הקבוצה: "חדרה קבוצה בכושר טוב שנראית טוב. כשאני מסתכל עלינו אני רואה שבשני המחזורים הראשונים בפלייאוף התחתון צברנו 4 נקודות ולא ספגנו ונרצה להמשיך בדרך הזו"

מהם יחסי הכוחות במשחק?

"חדרה קבוצה טובה וחזקה. בכלל כל משחק בפלייאוף התחתון הוא שווה. היחסים שקולים. אני רוצה לקוות ולהאמין שנצא עם ידינו על העליונה".

ניצחון יביא אתכם כנראה מעל לקו האדום

"אנחנו כן מדברים על זה ברמה המנטאלית. מבחינה המקצועית אנחנו מתכוננים הכי טוב לחדרה. אנחנו לא רוצים להסתמך על המזל. רוצים  לעשות את העבודה שלנו ולקחת את הנקודות".

אלי לוי. (צילום: משה סידי)

יעקב בריהון: "כל השבוע הכנו את עצמנו למשחק הזה. מבחינתנו יש לנו 5 גמרים וחשוב שנהיה שם בדברים הכי קטנים. אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה מול חדרה. אנחנו שווים לחדרה. אנחנו יכולים לעשות את זה ולהישאר בסוף העונה, אבל צריכים עכשיו להסתכל על חדרה עכשיו. אם נבוא מוכנים כמו מול מכבי פ"ת ונתניה, אנחנו יכולים לעשות את זה".

לגבי העניין המקצועי הרי שחמודי כנעאן יהיה בסגל, לאחר חזרה מפציעה, אבל לא יפצח. "נשתמש בו על פי הצורך", אומר המאמן לוי. טום בן זקן הקפטן הפצוע ואבנעזר ממאטה שגמר את העונה, ייעדרו. נראה כי טימותי אוואני הבלם ימשיך על הספסל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך