ויקטור גניש לא ימשיך באדומים אשדוד

כמו שזה נראה הפור כבר נפל ומאמן הקבוצה מליגה א' דרום, ויקטור גניש, יקבל הודעה על סיום ההתקשרות. יתכן ויחכו עם ההודעה עד לתום העונה. בקבוצה אין רצון להגיע לפלייאוף העליון שכן מדובר בהוצאה כספית. שחקנים נפגעו מכך שהיה מי שהעלה אפשרות של בדיקת פוליגרף לאחר ההפסד למרמורק.
ויקטור גניש. הסוף. (צילום: סהר הראל, מדיה הפועל מרמורק).

בקבוצת אדומים אשדוד מליגה א' דרום, כבר עובדים למעשה על העונה הבאה. אחד הדברים הראשונים יהיה מינוי מאמן אחר. בקבוצה הוחלט לא להמשיך את ההתקשרות עם ויקטור גניש מאמן הקבוצה. יתכן כי יחכו עם ההודעה עד לתום העונה, אבל ההחלטה התקבלה. העונה הרגילה אגב תסתיים בעוד שלושה מחזורים, אלא אם כן אשדוד תגיע למשחקי המבחן.

כזכור גניש, מונה באמצע פברואר במקומו של דוד רביבו שעבר לתפקיד אחר בקבוצה, כשהתואר הרשמי שקיבל הוא מנהל מקצועי. בקבוצה קיוו שגניש יביא אותם למקום אחר, אבל בעקבות המצב של הקבוצה בטבלה, בו היא ממוקמת שביעית 25 נקודות רחוק מהמקום הראשון, הוחלט שזה לא יימשך לעוד עונה. יחד עם זאת אדומים אשדוד ממוקמת נקודה מהפלייאוף העליון, ומהמשחקים שיכולים להביא למבחנים מול קבוצה מהליגה הלאומית, על מקום בלאומית.

באותו עניין הרי שבאדומים אשדוד לא רוצים כנראה להגיע למשחקי המבחן האלה. זה ברור כי העלות תהיה עוד כ-300 אלף שקלים, שכר לשחקנים והוצאות, והסיכוי לעלות מהמבחנים לליגה לאומית הוא נמוך מאוד. לכן מעדיפים לשמור את הכסף הזה לעונה הבאה. הכסף הזה לבד יכול לממן מאמן לעונה המשחקים הבאה.

שחקני הקבוצה נפגעו מעניין הפוליגרף עליו פורסם. כזכור לאחר ההפסד במחזור הקודם מול מרמורק, האחרונה בטבלה, 4:1, פורסם כי נאמר לשחקנים בחדר ההלבשה שהם יצטרכו לעבור פוליגרף. הדבר הזה פגע מאוד בשחקנים שמצדם הבהירו שאם אכן יתבקשו לעשות זאת, יעשו זאת ללא חשש. יוסי כנפו, חבר ההנהלה, ולמעשה זה שמנהל את הקבוצה יחד עם מלכי אניג'ר, אמר כי אם השחקנים הביעו הסכמה לדבר הזה, הרי שאין צורך בזה: "השחקנים אמרו שהם מוכנים להגיע לפוליגרף, מה שמלמד שאין צורך בזה". בכך סיכם כנפו את העניין. אגב, יוסי כנפו עצמו לא צוטט כאילו הוא מבקש פוליגרף, ונראה כי הדבר לא היה יוצא אל הפועל בכל מקרה, בגלל התנגדותו.

כרגע נראה כי כנפו ואניג'ר ימשיכו לנהל את הקבוצה גם בעונה הבאה, תוך רצון לנסות להביאה לליגה הלאומית שוב. כזכור כנפו ויתר על העמותה שלו בבית"ר אשדוד בכדי לאפשר לאדומים אשדוד להשתמש בעמותה הזו, ולא להתפרק. נראה כי בעונה הבאה כנפו לא יוותר על מספר דברים אשר העונה הוא הסכים שיקרו. יהיה מעניין לראות כיצד זה יבוא לידי ביטוי בהחלטות הניהוליות לקראת העונה הבאה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך