"עונה בלי תואר? זה קורה"

בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד סיכמו את העונה שבה אחרי שנים רבות היא סיימה בלי תואר - גביע או אליפות, ובלי להגיע לפלייאוף העליון. נראה כי הקבוצה תראה שונה לגמרי בעונה הבאה.

לזה לא ציפו בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. האירועים מה-7.10 שינו לגמרי את פני הקבוצה. המדובר תחילה בעמדת המאמן, נלה מאטיץ', שעזב לארצו ומשם הקבוצה לא הצליחה למצוא תחליף על הקווים, וזה השפיע עליה. כמובן לזה יש להוסיף את העובדה שאשדוד הייתה העיר שספגה כמעט הכי הרבה מטחי טילים, מה שפגע באימונים הסדירים של הקבוצה.

רגע לאחר ההדחה בשבוע שעבר מהפלייאוף בעליון, פרסמו בקבוצה פוסט מאוד ישיר ואמתי על מה שהיה ועל מה שהולך להיות:

"על קו הזינוק, לפני המרוץ, בו אני ואת עומדים לרוץ כדי לשבור את השיא שלי ושלך…. באמת שהכל היה נראה מבטיח. שנים היסטוריות של תארים ובניית מסורת. תשוקה לעוד, אבל ההמשך… אפשר לכתוב ספר על מה שקרה לקבוצה מאז פרוץ המלחמה הארורה.

בפסקה? מאמן זר שפתח את העונה ועזב (ובסה"כ 3 מאמנים שעמדו על הקווים – כשבהמשך אמיר דן ואסף לוי). שחקנים זרים שארזו מזוודות (ורק אלכסנדר באביץ' חזר וחתם את העונה). פיליפ אירוביץ שלקח קיטבק ונשק, ויצא להילחם בגבורה. הלב שנשבר יחד עם איתי סויסה ומשפחתו היקרה, בכאב הנורא על דקל סויסה ז"ל, קצין גולני וגיבור ישראל. ההתמודדות הקשה של התאומים האהובים והמוכשרים שון ורואי סולומון, שניצלו לשמחתנו מהטבח שהתרחש במסיבה ברעים. להמשיך?

הכאב נגע בכולם. המועדון עשה הכל. לתמוך. לתת כתף. לזכור. לחבק, ולהתמודד עם ימים קשים מנשוא בדרום, ובכלל עם הטרגדיה הלאומית. לא ויתרנו. נעשו שינויים בתקווה לתקן, לעמוד על הרגליים, להציל את העונה, אבל בשורה התחתונה הלילה (לאחר ההדחה – מ.ס) הוא קו הסיום. ואופס, עונה בלי תואר. זה קורה לגדולות יותר, ועד כמה שקשה להתרגל, המועדון חזק. פרופורציה – זה רק ספורט, ויש עכשיו לא מעט זמן לחשוב ולחשב מסלול, להיערך מחדש לעונה הבאה, ולהתחזק קודם כל מתוכנו – כי אתגרי עם ישראל הרבה הרבה יותר גדולים מספורט – והתקוות הם קודם כל לימים יפים, טובים ושמחים הרבה יותר – לשלום הלוחמים והחזרת החטופים והחטופות.

אז הערב, גם כשהיה ברור שצריכים להסתדר הרבה כוכבים כדי להעפיל לפליאוף, זה מסתיים. קרוב, רחוק, למרות הניצחון על מכבי ת"א 43:39 – הקבוצה לא תמשיך לשלב הבא ולמאבק האליפות.זה הזמן לברך את אלו שכן העפילו אל פליאוף האליפות, ולאחל להן סיום עונה מוצלח לעונה….שבלשון המעטה….ועדיין מקום חמישי ומאבק עד הרגע האחרון על הפליאוף.

המסע לעתיד לפנינו, ובקרוב המועדון יבשר על השינויים הצפויים. אמ-לק, הם לא מעטים, משמעותיים – והיו גם כאלו אהובים ומוערכים מאוד שזה היה משחקם האחרון. אז תתאזרו בסבלנות"

ובאמת אחרון – תודה ️ על הזכות לשחק. להתאמן – זה כל כך לא מובן מאליו בעת הזו. ותודה לכם/ן קהל האוהדים והאוהדות שליווה ותמך. בשורות טובות – לכולם.🇮🇱 ממשפחת הפועל אשדוד – ועכשיו נותר לקוות לסיום עונה מנחם וכיפי יותר של המחלקה הצעירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך