בית המשפט הרשיע את דקל ששונקר באונס וניסיון להדביק באיידס

דקל ששונקר, בשנות ה-30 לחייו, הורשע היום בבית המשפט המחוזי. הפרקליטה מורן גז: "מדובר במתלוננות שרובן מוחלשות כלכלית ונפשית ואחת מהן אף הייתה קטינה במועד ביצוע העבירות בה"

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע נתן זלוצ'ובר, דניאל בן טולילה וטל לחיאני שוהם, הרשיעו היום את דקל ששונקר בחמש עבירות אונס, בעבירת אינוס קטינה, במספר עבירות של מעשה מגונה, מעשה מגונה במרמה, ניסיון למעשה מגונה בכח, קבלת דבר במרמה, מעשה העלול להפיץ מחלה ושלוש עבירות של ניסיון למעשה העלול להפיץ מחלה.

בתום הדיון ציינה עו"ד מורן גז, מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) שניהלה את התיק: " בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות לפיה הנאשם פעל באופן שיטתי להפצת המחלה תוך ביצוע עבירות מין קשות במתלוננות. מדובר במתלוננות שרובן מוחלשות כלכלית ונפשית ואחת מהן אף הייתה קטינה במועד ביצוע העבירות בה. במקרה זה מלבד ההתמודדות עם השלכות האונס, נאלצו המתלוננות להתמודד גם עם החשש כי הן נושאות את נגיף האיידס בעקבות מעשיו של הנאשם. בית המשפט השמיע היום את קולן של המתלוננות שלא פעם קולן לא נשמע. אנו תקווה כי הכרעת הדין תסייע למתלוננות להתחיל ולשקם את חייהן."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך