מקל על כאבים ומשפר מצב רוח: יתרונותיו הרבים של קנאביס רפואי

במהלך השנים האחרונות, גישת מערכת הבריאות הישראלית ביחס לקנאביס רפואי משתנה. אנשים אשר סובלים מגוון רחב של מצבים רפואיים יכולים לקבל אישור לשימוש בקנאביס רפואי כדי לטפל במצבם הרפואי ולשפר את מצבם הרפואי
Photo by Aphiwat Chuangchoe

השימוש בקנאביס חייב להתבצע תחת פיקוח רופא המתמחה בקנאביס רפואי ומבין את האפקטיביות של קנאביס רפואי. על הרופא לעקוב אחרי ההשפעה של הקנאביס על המטופל בהתאם למצבו הרפואי ולמחלתו ועל המטופל להקפיד על שימוש נכון ולהימנע משימוש בקנאביס ללא צורך רפואי. 

 

לקנאביס הרפואי יתרונות רבים:

 

שיכוך כאב: קנאביס רפואי מקל על כאבים כרוניים הנגרמים ממצבים רפואיים שונים: 

  • דלקות פרקים: לאנשים הסובלים מכאבי פרקים ודלקות פרקים הקנאביס הרפואי יכול להקל הכאב ונמצא כיעיל בטיפול בדלקת. 
  • כאב הנגרם מפגיעה: לכאב הנגרם משבר, נקע או מתיחה קנאביס רפואי מסייע להפחתת הכאב. 
  • חולי סרטן: חולים הסובלים מכאבים מהמחלה או מהטיפולי כימותרפיה. 

 

מצבי בחרדה ודיכאון: קנאביס רפואי נמצא יעיל בטיפול נגד חרדה ודיכאון. הקנאביס מסייע להורדת תחושות החרדה והסטרס ואף לשפר את מצב הרוח של המטופל. 

 

שיפור תיאבון: קנאביס רפואי ידוע כמעורר תיאבון. ישנם מטופלים הסובלים מחוסר תיאבון בשל מחלתם או בשל הטיפול הניתן להם, הקנאביס עשוי לעזור בעידוד התיאבון ועלייה במשקל. 

 

טיפול בבחילות והקאות: קנאביס רפואי יעיל בטיפול בבחילות והקאות, הן הנובעות מטיפולי כימותרפיה והן ממצבים אחרים כגון מיגרנה.

 

שיפור איכות השינה: אנשים הסובלים מנדודי שינה בשל מצבם הבריאותי, הקנאביס עשוי לעזור להם בשיפור השינה שלהם ובשיפור איכות החיים שלהם. 

 

טיפול בפוסט טראומה: אנשים הסובלים מפוסט טראומה עלולים לסבול מסימפטומים של כמו חרדות, פלאשבקים וסיוטים. הקנאביס הרפואי יכול לעזור להם להתמודד עם תסמיני הפוסט טראומה ולשפר את איכות החיים שלהם. 

 

עבור חלק מהמטופלים בקנאביס רפואי, עלויות הקנאביס לצורך קבלת הטיפול עשויות להיות גבוהות.
לפני השימוש בקנאביס רפואי חשוב לבדוק את המחירים ולבצע השוואת מחירים בין זנים שונים של קנאביס ובין חברות פארמה. כדי לברר את המידע ניתן לחפש מחירים באתרי האינטרנט של החברות ואף לברר היכן ניתן למצוא קנאביס רפואי במבצע. ישנם זנים רבים ושונים של קנאביס רפואי במחירים שונים, יקרים יותר ויקרים פחות, כדאי להתייעץ עם רופא מוסמך לגבי מהו הזן המתאים לטיפול היעיל ביותר בבעיה הרפואית ובהתאם לכך להתאים את התקציב.

קנאביס רפואי נמצא ככלי יעיל עבור מטופלים בעלי מגוון רחב של מצבים רפואיים שונים. לפני תחילת שימוש וטיפול בקנאביס רפואי חובה להתייעץ עם רופא ולקבל רישיון לשימוש בקנאביס ממשרד הבריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך