יש גמר!

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד העפילה לגמר גביע המדינה לנוער לאחר ניצחון 0:3 על הפועל רעננה באצטדיון נס ציונה. בן לוי ועידן פרץ (צמד) כבשו. המאמן אבי אבינו: "מ ס אשדוד זה מועדון שתמיד שואף הכי גבוה".

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עשתה זאת. היא בגמר גביע המדינה.

הקבוצה פגשה בחצי הגמר בנס ציונה היום, רביעי, את קבוצת הפועל רעננה. מ.ס אשדוד עשתה את זה בגדול עם 0:3. את השערים לאשדוד כבשו: בן לוי ועידן פרץ (צמד)

בדקה ה-7 העלה בן לוי את אשדוד ל-0:1 מוקדם. זו גם הייתה תוצאת המחצית. במחצית השנייה כבש עידם פרץ צמד תוך 8 דקות (56, 64) וקבע אתתוצאת המשחק. .

בגמר גביע המדינה יפגשו שחקניו של המאמן אבי אבינו את קבוצת בני סכנין שגברה על קבוצת הפועל באר שבע בחצי הגמר השני בתוצאה 1:3.

המאמן אבי אבינו: "שמחים מאוד על העלייה לגמר. גאה בשחקנים ובגישה שלהם למשחק .מעבר לניצחון עשינו משחק כדורגל טוב ברמה הטקטית, אבל הפנים כבר לשבת למכבי ת״א . יש עוד מספיק זמן לגמר וכרגע אנחנו צריכים להתעסק בליגה ולנסות להשיג כמה שיותר נקודות . מ ס אשדוד זה מועדון שתמיד שואף הכי גבוה ואנחנו לא יכולים להגיע לא מוכנים למשחקים שנותרו". .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך