מכבי אשדוד אלופת המדינה בכדורעף נשים!

יש אליפות, יש היסטוריה! קבוצת מכבי אשדוד ניצחה את מכבי חיפה גם במשחק השלישי בגמר עף ו-0:3 חלק בסדרה והיא אלופת המדינה לראשונה בתלודותיה! המאמן ליאור לוק: "האליפות הזו, בשנה כזו, היא אליפות מיוחדת". מורן צור לוק הקפטנית: "עצם זה שיש קבוצה ואנחנו משחקות כדורעף אחרי השבעה באוקטובר זה מדהים".
צילומים: (איגוד הכדורעף. טים נודלמן).

יש אליפות!

קבוצת מכבי אשדוד בכדורעף נשים, זכתה היום, רביעי, בתואר אלופת המדינה. המדובר בלא פחות מהיסטוריה מאחר ומדובר בפעם הראשונה

צילום: טים נודלמן

אשדוד יצאה למשחק מספר 3 בסדרה מול מכבי חיפה, ברוממה, כשהיא מובילה 0:2. במשחק השלישי היא עשתה זאת שוב, ניצחה ובסך הכל ניצחה 0:3 חלק בסדרה את מכבי חיפה, שהיא האלופה היוצאת. אשדוד בתוך שנתיים זוכה בגגביע המדינה בעונה שעברה ובאליפות העונה.

המאמן ליאוק לוק: "פעם ראשונה בקריירה שלי כמאמן שאני זוכה באליפות. האליפות הזו, בשנה כזו, היא אליפות מיוחדת. זו לא שנה רגילה היא שנה יותר קשה. אני לא מוצא את המילים, עייף, שמח, עברנו רכבת הרים.אני לא יודע איך להתנהג. מאושר בשביל המועדון והמערכת, האנשים פה עובדים 24/7 ומגיע להם. עבדנו מסביב לשעון בעקבות המצב והרכבנו חתיכה אחר חתיכה בסגל.זו אליפות מרגשת ויחד עם זאת זה לא הכי חשוב, הכי חשוב זה שהחטופים יחזרו הביתה. עכשיו ננוח ומחר בבוקר נעבוד על העונה הבאה"

מורן צור לוק קפטנית: כיף להניף צלחת, יש תחושה נהדרת אחרי עבודה קשה כל השנה. השקענו, המועדון מעניק לנו מה שאנחנו מבקשות והבנות שיחקו יוצא מן הכלל. הרגשנו שאנחנו צריכות לעבוד יותר קשה ועשינו את זה בסדרה הזו.עצם זה שיש קבוצה ואנחנו משחקות כדורעף אחרי השבעה באוקטובר זה מדהים וזה לקח זמן, הייתה עונה מאתגרת ואני שמחה שזה נגמר עם תואר האליפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך