גמ"ח חסדי מאור מאיר חילק 300 סלי מזון לפסח – צפו

כמו בכל שנה גם השנה חילק הגמ"ח, על שמו של הנער מאור מאיר ז"ל, מאות סלי מזון לנזקקים. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "מודים לכל השותפים, התורמים, והמסעיים במלאכת הקדוש הזו. בזכותכם עוד משפחות יעשו את הסדר הרבה יותר מבסדר".

בגמ"ח חסדי מאור מאיר חילקו גם השנה סלי מזון לחג לנזקקיפ לפסח. המדובר ב-300 סלי מזון שיעזרו ללא מעט אנשים ומשפחות להעביר לפחות את הסדר עם שולחן מלא בכל טוב.

בגמ"ח סיכמו את "מבצע חלוקת סלי מזון (קמחא דפסחא )תשפ״ד":  "גם השנה זכינו בעזרת השם לחלק מאות סלי מזון למשפחות נזקקות ודאגנו "שגם הסדר שלהם יהיה בסדר".

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "אנו במפעל החסד ״חסדי מאור מאיר״ ע"ש הנער מאור מאיר בן שמעון נ"ע, מודים לכל השותפים, התורמים, והמסעיים במלאכת הקדוש הזו. בזכותכם עוד משפחות יעשו את הסדר הרבה יותר מבסדר אנו מודים לכם מקרב לב. מי יתן ויתקיים בכם הפסוק "והריקותי לכם ברכה עד בלי די" ונהיה תמיד בצד הנותן . ואנו מאחלים לכם חג פסח כשר ושמח! היו ברוכים להשם"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך