כך תחדשו את הספה הישנה לקראת פסח – חידוש ספות על ידי ניקוי מקצועי

חידוש ספות בתהליך ניקוי מקצועי פעם בכמה זמן ולפחות לפני חג הניקיונות הלא הוא חג הפסח, הוא חשוב מאוד, שכן תהליך הניקוי המקצועי שומר על המראה וההיגיינה של הספות שלנו. עם הזמן, ספות נוטות להתלכלך ולצבור עם הזמן הרבה אבק, לכלול כתמים ואלרגנים, מה שמוביל לירידה באסתטיות ואף לבעיות בריאותיות פוטנציאליות. יש לציין כי ניקוי ספות מקצועי הוא הרבה מעבר להסרת כתמים שטחית, טיפול בשורש הלכלוך והבטחת רמת ניקיון שמחדשת את מראה הספה, כך שאתם תוכלו להנות מהרהיט לאורך שנים ללא צורך להחליף אותו בשל מראה ריפוד מלוכלך ומוזנח. זה עובד ממה כמו קסם - ישנם לא מעט מקרים בהם ספה מרופטת ומלוכלכת יכולה להראות כחדשה ממש לאחר הניקוי המקצועי
תמונה FREEPIK

תחדשו את הספות שלכם עם ניקוי מקצועי 

תהליך הניקוי המקצועי של הספות הוא מתקדם מאוד, הרבה מעבר לתוצאות שיכולים לספק לכם מוצרי וטכניקות ניקוי רגילות. מדובר בשיטת ניקוי עמוק שלא רק מנקה באופן יסודי את הריפוד והמילוי של הספה אלא גם מחדש את המראה שלה ומחייה את הבד או העור. שיטת ניקוי זו מבוססת על טכנולוגיית הריסוס והיניקה, שילוב עוצמתי בכל הנוגע להתמודדות עם לכלוך ואלרגנים שהתיישבו עמוק בתוך סיבי הספה שלכם.

העבודה מתחילה משלב ריסוס חומר הניקוי על פני שטח הספה, אותו משפשפים וכך הוא חודר אל עומק הריפוד וחומר המילוי אם מדובר בכרית או במושב. שלב זה נועד לפרק ולהרים את הלכלוך, הזוהמה והכתמים מהבד. מיד אחריו מגיע שלב היניקה, שבו מכונה רבת עוצמה מחלצת את הלכלוך המומס יחד עם תמיסת הניקוי, ומשאירה את הבד לא רק נקי אלא גם כמעט יבש. שיטה זו יעילה במיוחד בהסרת כתמים ואלרגנים עקשניים, מה שהופך אותה לאולטימטיבית. 

מחפשים שירות ניקוי ספות באשדוד ? מהרו ליצור קשר ולהזמין ניקוי לספות מחברת י.ע פוליש וניקיון – החברה המובילה בתחום באזור הדרום!

החומרים בהם משתמשים בניקוי מקצועי

ישנם הרבה מאוד חומרי ניקוי המיועדים לריפודים בשוק, המוצעים לשימוש ביתי. ההבדל בין החומרים שבחברת י.ע פוליש וניקיון ספות משתמשים בהם לבין החומרים האחרים, הוא עצום. בחומרי הניקוי הייעודיים שלנו למכונה שמבצעת את פעולת שאיבת הלכלוך, יש חומר מיוחד שמטרתו לרכך את הבד ולגרום להמסה ראשונית של הכתמים הנמצאים למעלה על פני השטח של הספה. בשלב השני, חומר הניקוי חודר לעומק, ומפרק את קרדית האבק המצויה בספוג הכרית או המושב. כמובן שיש חומר המנטרל ריחות לא נעימים ומשאיר ניחוח מבושם.

נוסף על כך, יש חומרים מיוחדים נוספים לטיפול במצבים ספציפיים, כמו חומר ניקוי להסרת כתמי דיו, טושים, כתמים קשים נקודתיים, בהם ניתן להשתמש במידת הצורך. ישנו אפילו חומר שמטרתו לפרק ביעילות כתמי דבק קשים, כתמי שתן וקפה שהם כתמים בעיתיים מאוד, כך שאין כל ספק שהפער בין יעילות חומרי הניקוי בשילוב פעולת ניקוי מקצועי לבין חומרים לשימוש ביתי, הוא פער שם שמיים וארץ. אל תתפשרו על הריהוט שלכם, בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר פנו אלינו ל ונשמח לעמוד לרשותכם.

כל תהליך הניקוי אורך כשעה פחות או יותר, ולאחריו אתם נהנים מספה נקיה שנראית כמעט חדשה לגמרי. אם חושבים על זה מכל היבט אפשרי – מדובר בפתרון מושלם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך