נקודת רתיחה בעולם הפשע

מלחמת "האחים" שהובילה לניסיון החיסול באולם האירועים אמש

ניסיון החיסול שהסעיר את אשדוד והמשטרה אמש, הינו חלק ממלחמת קואליציות ארגוני פשיעה שבעבר היו החברים הכי טובים וכיום אויבים מרים. אז מי נגד מי ולמה? כל הפרטים בכתבה.

ניסיון החיסול אמש באולם האירועים הסמוך לאשדוד ממנו נפצע קשה שוטר וכן שני מוכרים למשטרה המשתייכים לכנופיה הגרוזינית, הביאה לנקודת רתיחה מלחמה בין שני ארגוני פשיעה מקומיים שבחודשים האחרונים יורים וזורקים רימונים ברחבי העיר אחד כנגד השני.

על פי המודיעין המשטרתי, ניסיון החיסול או ניסיון הפגיעה (תלוי את מי שואלים) אירע כתגובה לדקירות של עבריין מקומי שהיה בעבר אחד מבכירי הכנופיה הגרוזינית בעיר והקים קואליציה יריבה עם עבריין מקומי שהשתחרר לא מזמן מתיק רצח ועם דין בן פורת מהיישוב ניצן שהיה איש הביצוע של ארגון בני שלמה המנוח.

העבריין שנורה אמש באולם האירועים היה עצור בתיק הדקירות כנגד אותו עבריין שערק מהכנופיה הגרוזינית ומאז סומן כמטרה לירי ורימוני הלם. עכשיו חושדת המשטרה שהגיעה הנקמה והקואליציה הנגדית שראשיה חשודים במספר רב של אירועים פליליים בעיר מהחודש האחרון, וכעת גם בניסיון החיסול אמש אותו רואה המשטרה באופן חמור ביותר לאחר ששוטר נפצע קשה, נקמו על אותם אירועי דקירה וירי לעבר ביתו של אותו עבריין שערק.

במשטרה כבר החלו בסדרת מעצרים כדי לעצור את המלחמה שראשיה היו בעבר כמו אחים וכיום אויבים מרים. בין השאר עצרה המשטרה ביישוב ניצן את דין בן פורת שכזכור גם הוא שיתף פעולה במשך שנים עם אייל נגר והיה חברו הקרוב בארגונו של בני שלמה.

הפרטים המלאים כולל כל עיקרי הסכסוך יעלו בעיתון סוף השבוע של 'המגזין'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך