רן בן שמעון מונה למאמן נבחרת ישראל

הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שני) את מינויו של רן בן שמעון, מאמנה לשעבר של מ.ס אשדוד, למאמן נבחרת ישראל בחוזה לארבע שנים.
בן שמעון.

רן בן שמעון, מאמנה לשעבר של מ.ס אשדוד,  הוא מאמנה הבא של נבחרת ישראל.

הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שני) את מינויו של רן בן שמעון למאמן נבחרת ישראל בחוזה לארבע שנים,  להתאחדות יש סעיף יציאה אחרי שנתיים.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ אמר: "לאורך כל הדרך הקפדתי לשתף את חבריי לוועדה המקצועית במחשבות ובתוכניות שלי לגבי מאמן הנבחרת. אני שמח שלאחר דיון ענייני הסכימו כולם להמליץ למזכירות על מינוי רן בן שמעון למאמן הנבחרת בארבע השנים הקרובות. רן הוא לא רק שחקן נבחרת ישראל בעבר, קפטן, אלא מאמן מצוין בזכות עצמו ונהנה כמובן מניסיון בהדרכת נבחרת בוגרת. הידע שלו, האמונה והתשוקה היו גורם מרכזי בהבעת האמון של הוועדה בו. יורו 2028 הוא היעד המרכזי ומכאן האמונה שלנו בעבודה ארוכת טווח. אני מקווה שבהקדם תתאפשר חזרת המשחקים הבינ"ל לישראל כדי שהנבחרת תהנה מתמיכה אדירה של הקהל באתגרים הגדולים שלנו בליגת האומות מול איטליה, בלגיה וצרפת ובמוקדמות מונדיאל 2026".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך