כוכבת הרשת מוראל ציקורל פגשה את הילדה האשדודית שאת חייה הצילה

טליה כהן, בת 10 מאשדוד, חלתה בלוקמיה והיתה זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם. לאחר שמשפחתה נמצאה לא מתאימה, נמצאה עבורה תורמת - כוכבת הרשת מוראל ציקורל
צילום: דובר צה"ל

טליה כהן, בת 10 מאשדוד, חלתה בלוקמיה והיתה זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם, הטיפולים לא צלחו, ומשפחתה לא נמצאה מתאימה לתרומה. אך הבשורה לשיפור בריאותה של טליה הגיעה ממאגר מח העצם של עזר מציון שהודיעו לה שיש תרומת שמתאימה ב-100 אחוז ותוכל להציל את חייה.

התורמת הייתה כוכבת הרשת מוראל ציקורל שמתחזקת חשבון טיקטוק עם רבע מיליון עוקבים וחשבון אינסטגרם עם מאה אלף עוקבים. היא קבלה הודעה כי היא נמצאה מתאימה והחליטה להירתם לעניין. לאחר מספר בדיקות היא הגיעה לבית אורנית של עזר מציון ותרמה מח עצם. במהלך השנה האחרונה לא ניתן היה לקיים מפגש בין התורמת לנתרמת, והמפגש המיוחל התקיים באירוע מיוחד בבנייני האומה בירושלים מול 3000 מתנדבות של העמותה במפגש שריגש את כולן. ציקורל פגשה לראשונה את טליה כהן, כיום בת 11 וחצי.

מוראל ציקורל סיפרה בהתרגשות: "זאת התרגשות שממש קשה לתאר. זו זכות ענקית בשבילי להציל חיים. לראות את טליה-ולהיות מאושרת. תודה לטליה ולעזר מציון שהעניקו לי את הזכות הזו". כהן: "בתוך כל הקושי- פתאום כשהבנו שנמצאה לה תורמת מתאימה זאת היתה בשורה הכי משמחת בעולם. אין לנו מילים כדי להודות לה על ההירתמות המדהימה". מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מח עצם של עמותת "עזר מציון" ד"ר ברכה זיסר: "כל מי שהיה במפגש המרגש הזה מבין את המשמעות האדירה של הצלת חיים. תסתכלו על מוראל ותראו כמה זה פשוט להציל חיים כשמדובר בסיפוק אדיר שאף תורם לא היה מוותר עליה. בתהליך פשוט אנחנו יכולים להציל עולם ומלואו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך