נקודה אדומה

מ.ס אשדוד ידעה שניצחון שלה היה מעלה אותה מעל לקו האדום. אבל המשחק מול נתניה, בבית, נגמר בתיקו מאופס. אשדוד עדיין מתחת לקו האדום.

באשדוד קפצו משמחה פעם אחת אתמול, מוצ"ש, ורצו לקפוץ פעם נוספת היום, ראשון. אתמול על שער השיוויון של הפועל פ"ת מול הפועל ת"א שהביא את אשדוד למצב שניצחון יעלה אותה מעליה. פעם שנייה רצו לקפוץ משמחה במשחק מול נתניה, שניצחון בו היה מביא אותה אל מעבר לקו האדום. המשחק נגמר באפס אפס. תיקו שיותר טוב לנתניה. אשדוד תחכה לשמוח במשחק הבא. היא גם נותרה מתחת לקו האדום.

בוטאקה (5) הגיע למצב בעיטה ובעט מעל השער של עומר ניראון, שוער נתניה. הנטיי (9) הוסיף בעיטה מסוכנת על סף הרחבה ועמור ניראון הוציא בזינוק מצוין לקרן. .אהנטיי (13) הוסיף בעיטה חופשית ממרחק 20 מטרים גם היא מעל לשער. בריהון (31) ניסה כדור חופשי מהצד השני של הרחבה, מרחק דומה. ניראון קלט. אשדוד שלטה במשחק וחיפשה שער. נתניה סגרה מסודר  ומאוד נוקשה מאחור.

עוז בילו (32) ממכבי נתניה, אקס מ.ס אשדוד הוציא בעיטה משלו ואריאל הרוש קלט. נתניה התגוננה וניסתה ל"גנוב" גול. אשדוד הבינה שההחמצות האלה עלולות לעלות לה בסוף בשער ספיגה. עוז בילו כמעט עשה את זה בדקה ה-44 במבצע אישי, תוך שהוא עובר מספר משחקני ההגנה של אשדוד, ורק הרוש מנע מהכדור שלו מרחק 10 מטרים להיכנס לשער. על כמעט לא מקבלים שער. זה נגמר בתיקו מאופס.

המחצית השנייה נפתחה במשחק בין הרחבות. השוערים כמעט ולא נגעו בכדור. נתניה עם נודה מהמחצית הזו, ומהמשחק כולו הייתה יוצאת מסופקת יותר. אשדוד הייתה חייבת שער. חייבת ניצחון. דווקא נתניה הייתה עם שני נסיונות (55, 58) שעברו ליד שער אשדוד.

באחד הניסיונות נתניה כמעט כבשה (63). עוז בילו שלח כדור מצוין לרוטמן והאחרון בעט כדור מקרוב למשקוף. זה היה הכי קרוב עד כה. נתניה נראתה בדקות האלה קרובה יותר. אשדוד איבדה את הדומיננטיות שלה מהמחצית הראשונה.

אשדוד קיבלה הזדמנות לסגור סיפור. זה התחיל (92) עם מרטין אנדז'י שעבר שלושה משחקני נצניה ושלח כדור קצר לשלו הרוש, הרוש הגיע מול ניראון ויכול היה לכבוש. חייב היה לכבושץ ניראון , שוער נתניה, יצא מצוין ומנע הפסד.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, רוברטסון, בן הרוש, גיל כהן, נדז'י, סבן (שחף,71), מוצ'ה (אזולאי,87), בוטאקה, בריהון (נחמני, 79), הנטי (שלו הרוש, 87).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך