אלי לוי: "אני מתייחס לנתניה כקבוצה טובה גם אם היו מפסידים למכבי חיפה"

מאמם אשדוד לקראת המשחק החשוב של מ.ס אשדוד מול מכבי נתניה, היום, ראשון (אצטדיון הי"א, 20.00). ניצחון של אשדוד והיא מעל לקו האדום.
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

השער שספגה הםועל ת"א מהפועל פ"ת בשניית הסיום במוצאי השבת, שהביא לשיוויון 1:1, מציב בפני מ.ס אשדוד הזדמנות לצאת אל מעבר לקו האדום. אשדוד תפגוש היום את מכבי נתניה , עם מאמנה החדש מרקו בלבול (אצטדיון הי"א, 20.00) וניצחון שלה יביא אותה למקום ממנו נשארים בליגה.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק החשוב בעת האימון המסכם בשישי. אגב חמודי כנעאן שקיבל זריקה אמור לראות כיצד הוא מרגיש. ההחלטה תתקבל, כנראה, בסמוך למשחק.

אלי, האם פגרה הייתה טובה לכם?

"את התשובה נקבל אחרי המשחק מול נתניה. היה לי מספיק זמן להכין את הקבוצה נגד נתניה"

איך מתכוננים לנתניה?

"ההיערכות היא מאוד חשובה למשחק הזה, בוודאי לאחר שהחליפו מאמן, כי אתה צריך לחשוב איך יחשוב מרקו בלבול המאמן החדש. יש לי את המידע שאני מלקט. זה משחק מאוד חשוב לכל הדעות. כמו שאמרתי לפני מכבי פ"ת אין משחק אחרי מכבי פ"ת. אותו הדבר אני חושב לפני מכבי נתניה. אין לנו משחק אחרי מכבי נתניה"

הניצחון של נתניה על חיפה משנה לכם?

"אני מתייחס לנתניה כקבוצה טובה גם אם היו מפסידים למכבי חיפה. במשחקים נגדם לא לקחנו נקודות העונה. יהיה קשה, אבל אני אוהב ניצחונות קשים. אנחנו מסתכלים רק על הטווח הקצר. אנחנו צריכים לנצח משחק משחק"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך