עכשיו זה רשמי: ישראל מאשרת; עשרות כט"במים עושים את דרכם מאיראן לישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב לציבור: "אזרחי ישראל, בשנים האחרונות, וביתר שאת בשבועות האחרונים, ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה ישירה מאיראן".

מקורות מדווחים שאיראן שגרה אחר הצהריים נחיל כטב"מים לעבר ישראל- דבר שמסביר את שינוי ההנחיות של פיקוד העורף הלילה. זמן טיסה של כטב"מ מאיראן, מרחק של מעל 1000 ק"מ, הוא כ – 8 שעות. ישראל פרסה את כל מערכות ההגנה האווירית, הקואלציה האזורית בהובלת ארה"ב עם בסיסים בסעודיה, ירדן ועיארק, יסייעו ביירוט האיומים הרחק מישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב לציבור: "אזרחי ישראל, בשנים האחרונות, וביתר שאת בשבועות האחרונים, ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה ישירה מאיראן.

מערכות ההגנה שלנו פרוסות, אנחנו ערוכים לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה. מדינת ישראל חזקה, צה"ל חזק, הציבור חזק. אנחנו מעריכים את ההתייצבות של ארה"ב לצידה של ישראל, וכן את התמיכה של בריטניה, צרפת ומדינות רבות אחרות.

קבעתי עיקרון ברור – מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו. אנחנו נגן על עצמנו מכל איום ונעשה זאת בקור רוח ובנחישות.

אני יודע שגם אתם אזרחי ישראל שומרים על קור רוח. אני קורא לכם לשמוע להנחיות פיקוד העורף.

יחד נעמוד, ובעזרת ה' – יחד נתגבר על כל אויבנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך